me asutaan kans tapulissa...Alkuperäinen kirjoittaja pömpiäinen:sähän asut aika lähellä meitä tapulissa asustetaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Helsinki Tapanila
Mäntsälä on aikas lähellä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Annilia:Löytyyköhän täältä päin ketään? Eli asutaan Tuusulan Kellokoskella!!
Mut lähistöllä asuvat (esim. Järvenpää-Kerava) vois kans ilmoittautua! :attn: =)
Ikää mulla vasta 19-v ja poika kohta 5kk.
Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:Tornio! :wave:
Mie olen löytäny täältä yhden ihan uuden kaverin ja yhden vanhan tutun johon en ollut pitänyt yhteyttä
niin ja sit vielä yhden joka on mulla mesessäkin, mutta ei sen kanssa oikein houkuta alkaa juttelemaan kun sillä on AINA jokin huonosti. miten sekin on mahdollista...
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha traanimaha:Kai täällä joku Tervolalainenkin palstailee ?
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna28:Kaavi :wave:
täällä myös Espoo =)Alkuperäinen kirjoittaja Jane-Nette::wave: Espoo
Minä oon montakin ystävää :wave: Ja mulla ei oo ystäviä vieläkään liikaa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja yksinäinen:Tuli mieleen että onkohan kukaan oikeesti löytäny ystävää esim. tän palstan kautta? En oo ite uskaltanu yrittää, kun aattelen aina että kaikilla on jo "tarpeeks" ystäviä. :ashamed:
Kyllä vain on Rovaniemestä ylöspäin, vielä Sodankylästäkin ylöspäinAlkuperäinen kirjoittaja riuskakoolen:eikö rovaniemestä ylöspäin ketään??
taidan olla ensimmäinen.. Sodankylä ilmoittautuu!
Pitääpäs rekisteröityä vielä..