Ystäviä Nummelasta ja lähiseuduilta

Hei!

Löytyisikö täältä ystäviä kaipaavia ihmisiä Nummelasta ja/tai lähialueilta. Itse olen 23 vuotias äiti Nummelasta. Muutin tänne n. 3 kk sitten Helsingistä ja ystävät jäivät tuonne kaupunkiin. Kaipaisin tähän ihan arkipäiviinkin kyläily-/lenkkeilyseuraa. Olen täältä päin kyllä kotoisin mutta suurin osa lapsuuden/nuoruuden kavereista on muuttanut muualle opiskelemaan/töihin. Esikoispoikani on nyt 4v9kk ja pienempi poikani syntyi 5vrk sitten (eli 12.1.09). Perheeseen kuuluu vielä isikin, jolla tosin on Helsingissä pieni työsuhdeasunto, jossa hän viettää osan viikoista. Eli siis välillä oon näitten lasten kanssa muutamia vuorokausia putkeenkin yksinä ja silloin varsinkin kaipaisin seuraa tähän meidän arkeen.

Heips!

Täällä ois 25-vuotias 1v4kk tytön äiti,joka asunut ikänsä nummelassa,mutta ystäviä lisää kaipailisin :D
Perheeseen kuuluu myös 29vuotias mies ja 2 koiraa.
Yksityisviestiä voipi laittaa jos seuraa kaipaa :)

Taitaa ap:lla olla jo kavereita aika tavalla, mutta laitan itseni tähän listaan kuitenkin.
Meiltä on matkaa parikymmentä km Nummelaan, on siis lähin isompi asiointipaikka, jossa jo palveluitakin... ja edustan vähän vanhempaa sarjaa, mutta esim. khf - jos kiinnostaa, laita yv:ta ?

Täällä myös neljän lapsen äiti, pian 31v. Lapset poika 11v ja tytöt 9v,7v ja kohta 1,5v. Kolme vanhempaa käyvät jo koulussa, mutta nuorimman kanssa olen kotona vielä. Olen osa-aikatyössä, iltaisin ja viikonloppuisin. Aamupäiviin kaipailtaisiin kahvittelu/lenkkeilyseuraa, meillä on 2 koiraa. Minulle voi laittaa yv:tä. =)

No niin,täällähän on tuttuja ihan kasapäin :D
Asustelemme toki juuri ja juuri Lohjan puolella mutta Nummelassakin tulee luonnollisesti hoidettua juoksevat asiat =)

Itse olen 31,perheeseen kuuluvat mies 33v.,3 lasta ed. liitosta:tytöt 11 ja 10 v.,sekä poika 5 v. ja 13.1.09 syntynyt yhteinen tytsymme :heart:
Yrityksessä on jo uusi vauveli,joten melko pitkä kotiäitiura taitaa taas olla edessä,joten kaikenlainen mammaseura on äärimmäisen tervetullutta :D

Moi!

Myös minä ilmoittaudun tähän ketjuun ystävää kaipailevaksi :)

Asun n. 5 kilometrin päässä Nummelasta ja olen tällä hetkellä kotimammana melkein puolivuotiaalle pojalle. Itse myöskin tänne äskettäin muuttanut ja tutut täältä päin kovin vähissä, sekä päivisin seuraa kaipailisin, kun pojan kanssa kotona olen. Perheeseen kuuluu myös mies.

Jos kaipailet myös päivisin seuraa ja miksei muulloinkin, niin laita yksityisviestiä. Täällä olisi yksi seurankipeä mamma. Kahvitellaan, jutustellaan tai lähdetään joskus vaikka viihteelle

=) Mitä nyt ikinä mieleen tulee!

Gluteus maximus
Minä olen asunut Nummelassa nyt 4,5v ja kavereita kaipaan. Olen 29v ja perheeseen kuuluu 4v poika ja 2,5v tyttö sekä 28v mies ja labradorinnoutaja. Töissä käyn, mutta vuorotyössä kun olen niin vapaapäiviä on viikolla. Varsinkin ulkoilu-ja lenkkikavereita olen vailla ja tietysti kiva jos lapsille löytyisi seuraa =)

Yv:tä voi laittaa tähän suuntaan. =)

Vielä yksi tähän listaan :)

Ollaan 3v asuttu tässä ihan Nummelan kupeessa ja nyt tehtiin päätös ettei muutetakaan kauemmas, vaan hommataan kämppä Nummelasta. Välissä asutaan pari kuukautta tuossa muutaman kymmenen kilometrin päässä, mutta kesällä (toivottavasti :)) on sitten muutto Nummelan keskusta-alueelle.

Ja siis.. Olen 26-vuotias 4,5kk tytön äiti. Mies ja elukoita löytyy, joten jos lenkkiseura koirien ja tytön kanssa kiinnostaa tai ihan vaan leikkipuistoilu, kahvittelu, mikä ikinä, niin pistäkää viestiä tänne tai yksityisesti. Kavereita ei todellakaan ole liikaa ja varsinkin kun luovutaan toisesta autosta muuton yhteydessä niin sitten ollaankin jumissa Nummelassa :D

Täällä myös yksi hieman vanhempi äippä (36v ) tästä Nummelan lähistöltä alunperin Espoosta, joten ne ystävät ja kahvittelu- sekä ulkoiluseura on lähinnä siellä päin.

Omasta mielestäni olen paljon nuorekkaampi kun tuo 36v, ystäviä ja kavereitakin on ihan kaiken ikäisiä 20-vuotiaasta 50-vuotiaaseen, mutta tosiaankin toisella paikkakunnalla. B)

Olen tällä hetkellä kotiäitinä 3v ja 2v tyttöjen kanssa ja toukokuussa saamme perheenlisäystä.
Lapsia on kaikenkaikkiaan 5+ miehen esikoinen. :)

ota yhteyttä y-viestillä jos kahvittelu ja ulkoiluseura kiinnostaa :wave:
Auto on käytössämme päivittäin, joten pieni välimatka ei ole esteenä.

Moikka!
Tänne myös puisto/kahvitteluseura kelpaisi. Ikää on 29 ja jäin juuri äitiyslomalle odottelemaan toukokuun lopulla syntyvää vauvelia. Ennestään päiviämme ilahduttaa nyt 2,5 vuotias poikanen. Asutaan Vanhan-Nummelan alueella, ja nyt äippälomalla olisi kiva päivisin nähdä muita mammoja sekä tietysti saada pojalle seuraa.

Täällä näyttäisi jonkin verran olevan innokkaita mammoja puistoseuraa vailla, olisiko kiinnostusta alkaa nyt kevään tultua järkkäämään puistotreffejä esim. Väiskillä? Olisi mukavampi ulkoilla porukalla kuin kahdestaan pojan kanssa =)

Hei täällä myös yksi lisää..
Nummelan keskustaan meiltä matkaa 11km , mutta kaupoilla tuleekin aina siellä käytyä.
Olen 24v äippä, meiltä löytyy poika 10/04 ja tyttö 06/08 ja kolmannen laskettuaika on 23.7
löytyy meiltä myös ukko ja koira.

itse olen myös aikoinani asunut nummelassa ja muutin pois ja nyt ollaan täällä takas..viime vuoden elokuussa muutettiin ja kun täällä korvessa asuu niin ei ole paljon tullut kavereita.

myymä
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Eikö ketään kirkonkylän läheisyydestä?? :) Täällä huhuilee 24 vuotias mamma kahden lapsen kanssa :) Tyttö 4v ja poika 2kk :)
no meiltä on vähemmän matkaa kirkonkylälle kuin nummelaan :D noin 8km
Missä päin asutte? Meiltäkin on kirkonkylälle matkaa 8km :) Asutaan Olkkalassa..

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Eikö ketään kirkonkylän läheisyydestä?? :) Täällä huhuilee 24 vuotias mamma kahden lapsen kanssa :) Tyttö 4v ja poika 2kk :)
no meiltä on vähemmän matkaa kirkonkylälle kuin nummelaan :D noin 8km
Missä päin asutte? Meiltäkin on kirkonkylälle matkaa 8km :) Asutaan Olkkalassa..
naapurissa.. otalammella

meillä on muutto Nummelaan edessä ensi kuun aikana ja seura päiviksi olisi tervetullutta! Äiti 25v, poika 07/05 ja tyttö 02/09 kaipaisivat leikki-kahvi-ja lenkkiseuraa.

Laita sähköpostia osoitteella katajajaana @ hotmail.com niin turistaan lisää. :wave:

ensi viikolla muutetaan nummelaan! mulle voi laittaa kans viestiä tulemaan. meillä on tyttö 05/07 ja toisen la on marraskuussa. uudet tuttavuudet enemmän kuin tervetulleita sekä äidille että etenkin tyttärelle =)

Yhteistyössä