ystäviä lintuvaaran suunnalta!

Mieheni palasi töihin isyyslomalta ja nyt on välillä tylsää olla kahdestaan vauvan kanssa kotona. Eli kaipailen seuraa/uusia ystäviä kävelyille, kahville ja ihan muuten vaan. Itse olen 26-vuotias ja esikoiseni on nyt 1kk. (synt.1.12.04). Ota yhteyttä sähköpostini kautta, niin keksitään yhdessä piristystä päiviin!!!
 
No hei! Sä taisitki kysellä jo ystäviä liberovaippojen sivuilla?!
Olen 23 v ja tyttö 11 kk, iso neiti jo. Me asustellaan täällä kehä ykkösen toisella puolella eli postipuunmäellä. Ei olisi pitkä matka käydäki kahvilla.
Et ollu laittanu sähköpostiosoitetta niin kirjoittele vaikka mulle päin. schroderus.piia@kolumbus.fi :D
 
Moi! Minunkin mieheni palasi juuri isyyslomalta töihin ja olen nyt yksin kotona 2,5 viikkoisen tyttäreni kanssa. Asumme Sellon kupeessa, joten kävely/kahvittelu onnistuisi. Laitahan meiliä osoitteeseen niina.mantynen@helsinki.fi, jos tapaaminen kiinnostaa!
 
january
Hei! Minäkin olen samalta suunnalta, Etelä-Leppävaarasta ja reilun kolmeviikkoisen pojan 29-vuotias äiti. Olisi mukava tutustua samalla suunnalla asuviin samassa elämäntilanteessa oleviin äiteihin.
 

Yhteistyössä