Ystävänhakupino

30 ja rapiat on ikää mittarissa. Naamasta se ei vielä näy eikä siitä puheen ollen myöskään muualla päin kroppaa. Toivon, ettet karsi mua sun top ten- listalta mun iän takia. Mun unelmana ei ollut 10-vuotiaana olla sinkkuna 30-vuotiaana, mut en koko ikääni olekkaan sinkkuillut. Olen saanut parisuhteista 2 ihanaa lasta, jotka on mun elämän tarkoitus ja toivon, että ymmärrät sen, että susta ei voi koskaan tulla ykköstä mun sydämessä!
 
vihti
Täällä ois 28v yhden vajaa 2v lapsen äiti joka on hiljattain muuttanut uudelle paikkakunnalle, eikä vielä ole pahemmin täältä kavereita löytänyt. Harrastuksiin kuuluu käsityöt, leipominen, kirppisten kiertely ja satunnaisesti tankotanssi. Talvisin tulee vähemmän harrastettua kylmänaran koiran kanssa, mutta muina vuodenaikoina kyllä. Kaiken ikäiset ja kaiken ikäisten lasten vanhemmat kelpaavat kavereiksi, ainoa vaatimus on huumorintajun löytyminen. :)
 
"jojo"
Mä totesin "väkipakkonettitutustumisen" haastavaksi, kun täällä kerran yritin. Vainusin, että minun lisäkseni vastapuolikin yritti liikaa, ihan kuin sitä yhteistä olisi pitänyt olla sitten joka päivälle ja kuulumisten vaihdosta tuli pian velvollisuus, joka pian enemmittä puheitta haudattiin.

Mutta jos joku tahtoo yrittää sillä tavalla, että aina välillä voidaan heittää yksärillä/spostilla eikä ole pakkokaan tykätä toisesta, jos ei natsaakaan, eikä ole pakko tähdätä sydänystävyyteen ja livekahvitteluihin 400 kilsan välimatkasta huolimatta (jotta todisteltaisiin oikeasti olevanne ylimpiä ystäviä) niin voisin taas kirjautua ja laittaa yksäriä ;)

Olen pian 30 täyttävä kahden alle kolmevuotiaan äiti koillis-pirkanmaalta tuppukylästä, huonotapainen koira, vanha kissa ja aviomies kuuluvat myös perheeseen. Tykkään näprätä käsitöitä vaikken osaisikaan, menossa ei ole päätä eikä häntää ja huumorintaju on monelle liian outo, minua luullaan tosikoksi.

Jos joku tahtoo kirjoitella, hihkaiskoon. :)
 
"vieras"
30 ja rapiat on ikää mittarissa. Naamasta se ei vielä näy eikä siitä puheen ollen myöskään muualla päin kroppaa. Toivon, ettet karsi mua sun top ten- listalta mun iän takia. Mun unelmana ei ollut 10-vuotiaana olla sinkkuna 30-vuotiaana, mut en koko ikääni olekkaan sinkkuillut. Olen saanut parisuhteista 2 ihanaa lasta, jotka on mun elämän tarkoitus ja toivon, että ymmärrät sen, että susta ei voi koskaan tulla ykköstä mun sydämessä!
:LOL: Kyllä sun elämän tarkoitus taitaa olla exä ja sen nyxä ja kaiken liikkuvan epätoivoinen deittailu... :whistle:
 
Heh heh
30 ja rapiat on ikää mittarissa. Naamasta se ei vielä näy eikä siitä puheen ollen myöskään muualla päin kroppaa. Toivon, ettet karsi mua sun top ten- listalta mun iän takia. Mun unelmana ei ollut 10-vuotiaana olla sinkkuna 30-vuotiaana, mut en koko ikääni olekkaan sinkkuillut. Olen saanut parisuhteista 2 ihanaa lasta, jotka on mun elämän tarkoitus ja toivon, että ymmärrät sen, että susta ei voi koskaan tulla ykköstä mun sydämessä!
Ai ja minäkös luulin tämän koti-iskän hakevan YSTÄVIÄ, eikä suinkaan laittaneen treffi-ilmoa.... ja heti on palstamamma pahimmasta päästä itteään tyrkyttämässä. Voi kiesus.
 
Minä minä :wave: Kolmen lapsen 32 vuotias äiti Oulusta. Sähköposti / yv-seuraa tai jos lähistöllä asustelee niin ihan livekaveria kaipailen. Harrastuksena liikunta, musiikkimaku surkea, baareilua en harrasta. Lisätietoa saa kun kysyy.
 
mamma & 6 kk vauva
Vastikään Nummelaan muuttanut yhden vauvan äiti 34 v ja 6kk vauva etsivät lähistöltä kavereita, joiden kanssa voisi tavata vauvojen hoidon yms. merkeissä. Pidän tanssimisesta, joten vauvan hoidon ulkopuolella olisi kiva saada seuraa esim. lavatansseihin tai salsa-iltamiin. Ja jumppamaan, kuntosalilla tms.
 
30 ja rapiat on ikää mittarissa. Naamasta se ei vielä näy eikä siitä puheen ollen myöskään muualla päin kroppaa. Toivon, ettet karsi mua sun top ten- listalta mun iän takia. Mun unelmana ei ollut 10-vuotiaana olla sinkkuna 30-vuotiaana, mut en koko ikääni olekkaan sinkkuillut. Olen saanut parisuhteista 2 ihanaa lasta, jotka on mun elämän tarkoitus ja toivon, että ymmärrät sen, että susta ei voi koskaan tulla ykköstä mun sydämessä!
:LOL::LOL: nyt laitoit väärälle palstalle deitti-ilmotuksen
 
  • Tykkää
Reactions: röppö
vihti
Vastikään Nummelaan muuttanut yhden vauvan äiti 34 v ja 6kk vauva etsivät lähistöltä kavereita, joiden kanssa voisi tavata vauvojen hoidon yms. merkeissä. Pidän tanssimisesta, joten vauvan hoidon ulkopuolella olisi kiva saada seuraa esim. lavatansseihin tai salsa-iltamiin. Ja jumppamaan, kuntosalilla tms.
minäkin asun siis nummelassa, mutta ei ole vauvaa. :( :D
 
"Hattivatti"
Minä 38v (mieleltä 25v) ikuinen nuori. 2 ihanan lapsen äippä(98,08) Eronnut olen ja asun nuorimmaisen kanssa ja isommalle olen "etä". Yksinäinen olen ja kaipaan uusia ystiksiä. En oikein harrasta mitään erikoista. Liikkua tykkään mut kuntosalista en välitä, tosin jumpat jees ja lukeminen on kanssa lähellä sydäntä :D
 
Mä kaipaisin kavereita... Karkkilasta ollaan. Muualtakin maailmalta on samanhenkiset kaverit oikein tervetulleita pistämään vaikka yv:tä ym.

Mulla on raskas menneisyys josta en ole hiljaa, mutta nykyisyys on kepeämpää huuhaata kahden lapsen kotiäitinä taiteillen ja väkräten kaikkea mieluista :)
 

Yhteistyössä