Ystävällismielinen ketju lapsesi tämänpäiväisestä vaatetuksesta

:D

No niin. Kerro mitä lapsellasi on päällä. =) Ulkovaatteet, sisävaatteet, ihan mitkä vaan. :) Merkit saa kertoa tai jättää kertomatta.

Mun toisella lapsellani on päällään peitto ja vieressään ämpäri. :D Oksennustautiystävämme on kylässä. Toisella on enkelinsiivet ja vihreäpilkkuiset pikkuhousut. :D Jotain sillekin pitäis päälle laittaa jotta pääsis ulos jossain vaiheessa. :p

[QUOTE="Neith";23236690]pojalla on kalsarit ja pyjaman paita :D
aloitetaan kohta leipominen ja turha kait se on vaatetta vaihtaa kun pyykkiin ne vaatteet leipomisen jälkeen menee kuitenkin :D[/QUOTE]

Totta. :p Meilläkin leivottiin eilen pyjamassa ja puettiin kunnon vaatteet vasta sen jälkeen. :p

[QUOTE="vieras";23236694]mun lapsella on edelleen småfolkin paita, äidin vanha hame ja po.pin raitasukkikset! =)[/QUOTE]

Kuulostaa kivalle kun voi pukea oikeasti vanhoja vaatteita, meillä ei sellaisia lapsille asti ole valitettavasti säästynyt. :) Itse olen kuitenkin yrittänyt laittaa omien lapsien parhaimpia vaatteita talteen, jos ne sitten säästyisi seuraavalle sukupolvelle. Valitettavasti en yhtään tunne småfolkin mallistoa.. :confused: Mutta muistaakseni ne on sellaisia värikkäitä vaatteita. :)

hiihihihihiiiiiiiii
10kk pojalla on päällään lindexin kettu -body ja saksasta ostetut housut, (en siis muista merkkiä, poppino tai joku vastaava?) jalassaan älskling -sukat laivalta :)

10kk pojalla on päällään lindexin kettu -body ja saksasta ostetut housut, (en siis muista merkkiä, poppino tai joku vastaava?) jalassaan älskling -sukat laivalta :)
Meillä on sellaiset Älskling-uimapuvut lapsilla. :D Ne on NIIIN söpöjä :LOL: Onko ne sukatkin sellaiset musta-valkoraidalliset? Ne uimapuvut on. Ei mitenkään tyylikkäät, mutta malliltaan ihanat (sellaiset sortsimallit) ja puolisokea äiti näkee lapsensa helposti uimahallissa kun niillä on niin selkeästi erottuva vaatetus päällään. :p

Harmaat sukkikset, violetit polvisukat, valkea ruusukuviollinen hame, keltainen toppi ja vaaleanpunainen pontso. Äsken komeuden kruunasi tummanpunainen myssy ja porokuviollinen fleecetakki :LOL:
Leikkii jotain hotellileikkiä.

Kohta lähdetään isovanhemman luokse ja hiihtämään, joten saa luvan etsiä jotain pitkähihaista ja -lahkeista ulkovaatteiden alle.

Alkuperäinen kirjoittaja Yllätysvieras;23236760:
Tuollaiset lapsihäkit on oikein käteviä. Eipähän tarvitse huolehtia jaloissa pyörivistä mukeloista ja voi keskittyä aikuistenjuttuihin :saint:
Joo, mä laitan välillä kaikki 3 lasta sinne kerrallaan. Isoin pääsee sieltä kyllä yli, mutta kun sille karjasee kovasti että perkule, niin sekin pysyy siellä oikeen kiltisti.

Joskus, ehkä pari kertaa viikossa me päästetään ne jalottelemaan ulos. Mutta muutoin saavat olla häkissä.

"höh"
Jos oikeen arvaan niin pojalla on kalsarit ja t-paita (on mummulassa niin en ole nähnyt) mutta nuo on hänen vakiot kotona :)

Tytöllä kimaltavat sukkikset, valko/musta juhlamekko ja valkonen bolero, siihen päälle kohta mustat toppahousut ja musta takki, on lähdössä juhliin.

Joo, mä laitan välillä kaikki 3 lasta sinne kerrallaan. Isoin pääsee sieltä kyllä yli, mutta kun sille karjasee kovasti että perkule, niin sekin pysyy siellä oikeen kiltisti.

Joskus, ehkä pari kertaa viikossa me päästetään ne jalottelemaan ulos. Mutta muutoin saavat olla häkissä.
Kannattaa alkaa sillä kyllä jo käyttämään jotain hihnaa. Nahkahihna on oikein hyvä ja kestävä. Sidot patteriin tai jotain, häkki siihen viereen jne. :)

Kyllä. Me annetaan sille kahdesti päivässä ruokaa, mutta pyritään kuitenkin siihen että sillä on vettä aina. Ja tietenkin siellä on sille peti ja joku lelukin.
:LOL:

ja mä en tiedä mitä lapsella on päällään. Veikkaan että ruskeat housut ja oranssi liskokuvioinen paita mutta tiedä sitten kun on isänsä pukema ja isänsä matkassa, etten ole koko muksua tänään nähny.

Cars sukkikset, leijonasukat ja Kappahlin satumetsä kuvioinen turkoosi voittoinen paita.
Ulkona kun oltiin niin oli sisävaatteiden päällä reiman fleecehaalari, reiman puku + samaa sarjaa rukkaset, Lassien vihreä kypärämyssy, villasukat ja kuomat.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti;23236780:
Pojalla 5v. pelkkä t-paita päällä. Bamse, Lindexiltä ostettu.
En tiiä miks on ottanu kalsarit pois.
Ihana. :D Mä muistan kun meidän lapsilla oli sellainen vaihe.. siis mä puin ne, molemmat, ja ei mennyt varmaan kuin kaksi minuuttia, niin ne tuli ilman vaatteita jonkun kulman takaa vastaan. :O

Kannattaa alkaa sillä kyllä jo käyttämään jotain hihnaa. Nahkahihna on oikein hyvä ja kestävä. Sidot patteriin tai jotain, häkki siihen viereen jne. :)
No mutta säähän sen sanoit. Meillä on yksi ylimääräinen häkki varastossa...se oli ennen meidän rotikan, mutta nyt sen vois antaa lapsille. Kai ne sinne mahtuis. Ja kun mulla on siihen häkkiin lukotkin, niin eivät takuulla pääse sieltä pois.

Nahkaremmin ne nitmittäin saattaa purra poikki.

Yhteistyössä