Ystävä odottaa viidettä lasta.

  • Viestiketjun aloittaja huh heijaa
  • Ensimmäinen viesti
huh heijaa
Ystävä 38v ja miehensä 37v asuvat isossa 200 neliön talossa josta 250 000€ velkaa plus kuulemma muutaman tonnin visa lasku. Lapsia siis jo 4 ja tulot n. 75 000€ brutto vuodessa. En kyllä tuohon tilanteeseen olisi lasta tehnyt kun valittaa rahojen vähyyttä. Lapset 13v,9v,6v,5v.
 
"äitix6"
Mä ootan seitsemättä, tulot n 10 000 e enemmän ja lainaa 200 000 e. Mainiosti pärjätään. Kummallista kyttäämistä sulta tosiaan, ei liene sulle kuulu tuo asia.
 
"fii"
Yksi kysymys. Mitä helvettiä? Toinen: Mitä kettua se sulta on pois? Kolmas: Mitä ne ees sulle kuuluu, nimittäin ne kenenkään asiat, varsinkaan raha-asiat? Neljäs: Mitä jöösesteltävää tossa edes on? Viides: Ja ihan piti aloitus tehdä, tylsä elämä vissiin?
Ps. Itse olen sossuntukiperheestä ja kaupungin vuokramurjusta lähtöisin ja siitä huolimatta elossa. Ajatella!
Pps. Toivottavasti yksikään mun kavereista ei ole tommonen kyylä.
 
Keittiönoita
Ei kai tuossa muuten mitään sinun napaasi kaivelevaa pitäisi olla kuin tuo ystäväsi rahapulasta valittaminen. Ja siihenkin voit vastata, että rahapula on ihan hänen oma valintansa.
 
Jeiii
Mikäs siinä jos tykkää lapsista, tykkää että on koko ajan elämää. Itse viihdyn hiljasuudessa, vapaudessa miehen kanssa, ei siksi haluta lapsia. Tykkään kyllä lapsista, mutta en halua omia.
 

Yhteistyössä