ystävä miettii 5:ttä aborttia =(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:05 Cathryn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:04 URPOJA OLETTE kirjoitti:
VAIK TEIÄN TUTUT TEKIS 10 ABORTTIA JA TE ITE KÄRSISITTE LAPSETTOMUUDESTA, EI NE TUTUN ABORTIT OO TEILTÄ MILLÄÄN LAILLA POIS!
\|O \|O
:eek: :headwall:
Mitä sä siinä naamaas auot,tottahan toi on!
Jos mä teen kuusi aborttia ja sä et voi saada ensimmäistäkään niin tuskin sun lapsettomuuden syy poistuu sillä jos mä en enää tee sitä seitsemättä aborttia,vai??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:10 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:05 Cathryn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:04 URPOJA OLETTE kirjoitti:
VAIK TEIÄN TUTUT TEKIS 10 ABORTTIA JA TE ITE KÄRSISITTE LAPSETTOMUUDESTA, EI NE TUTUN ABORTIT OO TEILTÄ MILLÄÄN LAILLA POIS!
\|O \|O
:eek: :headwall:
Mitä sä siinä naamaas auot,tottahan toi on!
Jos mä teen kuusi aborttia ja sä et voi saada ensimmäistäkään niin tuskin sun lapsettomuuden syy poistuu sillä jos mä en enää tee sitä seitsemättä aborttia,vai??
eli sun mielestä on oikein tappaa oikea ihmisen alku?? :eek:
 
Sanot vaan sille ystävällesi asiallisesti oman mielipiteesi, mitä mieltä olet hänen aborteistaan. (ja kerro myös ettei abortti ole ehkäisy)
Ymmärän kyllä jos kerran päätyy tuohon tilanteeseen, mutta 5 kertaa on pikkasen liikaa...
 
auts luin sun profiilin ja katsoin et sun esikoinen eli vain neljä päivää :( , mutta ilmeisesti hän syntyi vain 4 pv lasketun ajan jälkeen =)

Ja aiheeseen. Mäkään en tietäisi mitä sanoa, jos ystäväni käyttäisi aborttia ehkäisynä. Vaikea olisi kuvitellakaan, että ihminen joka olisi tehnyt 5 aborttia olisi mun ystävä :/
 
Typerää olla käyttämättä ehkäisyä jos ei kerran lapsia halua, pistäis edes johdot poikki.. Jos mun mies kieltäis ehkäisyn niin söisin kyl salaa pillereitä.. abortti on kyllä vihoviimeinen ehkäisymuoto.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:16 äitipeikko kirjoitti:
:/ mä olen aina luullut ettei noin montaa aborttia saa ilman pätevää syytä. abortti ei kuitenkaan ole ehkäisykeino, onneksi suurin osa sen ymmärtää.
Niin olen luullu minäkin. :/
Kumma jos ei lääkärit jo jollain tavalla asiaan puutu...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:11 auts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:10 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:05 Cathryn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:04 URPOJA OLETTE kirjoitti:
VAIK TEIÄN TUTUT TEKIS 10 ABORTTIA JA TE ITE KÄRSISITTE LAPSETTOMUUDESTA, EI NE TUTUN ABORTIT OO TEILTÄ MILLÄÄN LAILLA POIS!
\|O \|O
:eek: :headwall:
Mitä sä siinä naamaas auot,tottahan toi on!
Jos mä teen kuusi aborttia ja sä et voi saada ensimmäistäkään niin tuskin sun lapsettomuuden syy poistuu sillä jos mä en enää tee sitä seitsemättä aborttia,vai??
eli sun mielestä on oikein tappaa oikea ihmisen alku?? :eek:
Mä en oo niin sanonu enkä sano koska en tiedä toisten aborteista enkä niiden syistä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:13 d u m b o kirjoitti:
auts luin sun profiilin ja katsoin et sun esikoinen eli vain neljä päivää :( , mutta ilmeisesti hän syntyi vain 4 pv lasketun ajan jälkeen =)

Ja aiheeseen. Mäkään en tietäisi mitä sanoa, jos ystäväni käyttäisi aborttia ehkäisynä. Vaikea olisi kuvitellakaan, että ihminen joka olisi tehnyt 5 aborttia olisi mun ystävä :/

joo siis mä tarkotan että laskettu aika oli 21 päivä ja tuomas synty 25 päivä eli 4 päivää lasketun ajan jälkeen vai onks toi hassusti sanottu?? :whistle:
 
Liika on aina liikaa ja tuskin täällä monikaan tuomitsee yhden kerran abortin tehnyttä. En käsitä miten joku jaksaa viisi kertaa käydä sellaisen rumban läpi ja vielä kertoa siitä. En tiedä kannaattako tuollaisesta ystävyyttä katkaista, jos ystävä on muuten mukava ja fiksu. Kaikilla meillähän on omat pienet julmuutemme ja omituisuutemme. Tosin tossa hakataan kyllä jo viidettä kertaa :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:20 auts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:13 d u m b o kirjoitti:
auts luin sun profiilin ja katsoin et sun esikoinen eli vain neljä päivää :( , mutta ilmeisesti hän syntyi vain 4 pv lasketun ajan jälkeen =)

Ja aiheeseen. Mäkään en tietäisi mitä sanoa, jos ystäväni käyttäisi aborttia ehkäisynä. Vaikea olisi kuvitellakaan, että ihminen joka olisi tehnyt 5 aborttia olisi mun ystävä :/

joo siis mä tarkotan että laskettu aika oli 21 päivä ja tuomas synty 25 päivä eli 4 päivää lasketun ajan jälkeen vai onks toi hassusti sanottu?? :whistle:
eli.. sanasta tulee varmaan se väärinkäsitys :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:20 auts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:13 d u m b o kirjoitti:
auts luin sun profiilin ja katsoin et sun esikoinen eli vain neljä päivää :( , mutta ilmeisesti hän syntyi vain 4 pv lasketun ajan jälkeen =)

Ja aiheeseen. Mäkään en tietäisi mitä sanoa, jos ystäväni käyttäisi aborttia ehkäisynä. Vaikea olisi kuvitellakaan, että ihminen joka olisi tehnyt 5 aborttia olisi mun ystävä :/

joo siis mä tarkotan että laskettu aika oli 21 päivä ja tuomas synty 25 päivä eli 4 päivää lasketun ajan jälkeen vai onks toi hassusti sanottu?? :whistle:

Siitä saa kyllä helposti väärän käsityksen. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:22 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:20 auts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:13 d u m b o kirjoitti:
auts luin sun profiilin ja katsoin et sun esikoinen eli vain neljä päivää :( , mutta ilmeisesti hän syntyi vain 4 pv lasketun ajan jälkeen =)

Ja aiheeseen. Mäkään en tietäisi mitä sanoa, jos ystäväni käyttäisi aborttia ehkäisynä. Vaikea olisi kuvitellakaan, että ihminen joka olisi tehnyt 5 aborttia olisi mun ystävä :/

joo siis mä tarkotan että laskettu aika oli 21 päivä ja tuomas synty 25 päivä eli 4 päivää lasketun ajan jälkeen vai onks toi hassusti sanottu?? :whistle:
eli.. sanasta tulee varmaan se väärinkäsitys :)

menee muokkaa profiilia
 
PahaSilmä
Aika hölmö tyyppi. Tuollaissilta pitäis poistaa sukuelimet kokonaan. Menisi edes sterilisaatioon.
Oikeastaan toivon, että abortin seurauksena tulee joku tulehdus joka pilaa munajohtimet.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:34 auts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:29 chrissy kirjoitti:
musta pitäs olla et 1. abortin sais julkisella puolella mut sit joutuis menee yksityiselle
samaa mieltä ellei sit oo sairas et pitäs keskeyttää
aivan mut sit tohon et vauva on sairas et tarttee keskeyttää nii siihen tarvitaan jo lupa.=)
 
NuoriAikuinen
No jopas.. kas kun eivät ole jo aiemmin lääkärit jotka ko henkilölle abortin tekee ole mitään meinanneet? Luulisi nyt lääkärinkin jotain meinaavan kun potilaan tiedoista katsoo että on enemmän abortteja takana.. ällöttävää vastuuttomuutta aikuiselta(?) ihmiseltä. Tuo alkaa olemaan jo julmaa ja suoraista p.askan h.aistattamista elämää kohtaan. Itse hyväksyn abortin tietyin perustein, en siis ole aborttia vastaan mutta tämmöistä toimintaa en hyväksy enkä ymmärrä.
 
Kamalaa
Eräs tuttavani tuli raskaaksi viime vuoden lopulla, teki abortin toista kertaa samana vuonna. Syy oli ettei halua vielä lapsia. Noh, viime kuussa sai taas tietää että on paksuna ja jälleen kerran abortti tehtiin...eilen kun juttelin hänen kanssaan ohimennen, totesi raskaudestani että "on ne lapset sitten ihania...tiedätkö, mekin halutaan ukon kanssa lähiaikoina lapsi!". :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:18 Pinnea kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 11:16 äitipeikko kirjoitti:
:/ mä olen aina luullut ettei noin montaa aborttia saa ilman pätevää syytä. abortti ei kuitenkaan ole ehkäisykeino, onneksi suurin osa sen ymmärtää.
Niin olen luullu minäkin. :/
Kumma jos ei lääkärit jo jollain tavalla asiaan puutu...
Ja mitä lääkäri asialle voi tehdä?
 

Yhteistyössä