Olen täällä joskus kirjottanut ja kertonut ku mua ärsyttää ystäväni, jonka siis olis tarkotus olla mun paras. Siis jos joku muistaa sellanen juttu ku se on tosi kade mulle joka asiasta jne jne. No, nyt tää ystävä on eronnut tai jättänyt 7-vuotta kestäneen poikaystävänsä. siis suhteen. toisen miehen liehakoidessa tätä. Taas tänään sain todeta olvani vain joku "heittokimppu" kun hän halusi itse tulla keskustelemaan tilanteestaan minulle mutta soittikin sitte että "muka taas unohti että oli luvannu mennä muualle". Tätä hän harrastaa usein. Aina naurettavin tekosyin. Haluasin niin laittaa hälle jonkun viestin että tiedän jutun menneen niin että tämä "parempi" kaveri olikin kysynyt häntä tämän luo ja hän sitten heti meni sinne. minä olin varannut jo tarjottavaa jne jne niin taas näin kävi. sen jälkeen kun olen lapset saanut olen joutunut tähän "heittokimpun" asemaan. en kelpaa enää kellekkään siksi ensimmäiseksi vaihtoehdoksi. hän pyysi huomenna kahville mutta en mene ajattelin jonkun yhtä naurettavan tekosyyn keksiä.
Siispäs haluaisin laitata tälle sen viestin jottei pidä minua niin tyhmänä että uskon aina kaiken. mutta toisaalta en kehtaa juuri tämän eron takia alkaa veetuileen. mutta mitä tekisitte minun vuokseni? kaveri ei siis ole yhtään maassa erostaan...
ja minkälaisen viestin laittaisitte?
Siispäs haluaisin laitata tälle sen viestin jottei pidä minua niin tyhmänä että uskon aina kaiken. mutta toisaalta en kehtaa juuri tämän eron takia alkaa veetuileen. mutta mitä tekisitte minun vuokseni? kaveri ei siis ole yhtään maassa erostaan...
ja minkälaisen viestin laittaisitte?