yskä, nuha, kerho

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mekin ollaan muksujen kanssa kotona nuhasena. Ja katson kyllä kieroon jos sinne toiset nuhaisia muksuja tuo, ei millään pahalla, mutta näin se menee. Meillä kun on lapsilla ihan tarpeeksi sairauksia, en todella kaipaa EDES YHTÄÄN NUHAA siihen lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis jos mun lapsella ois nuha koko talven eli lokakuusta tuonne maaliskuhu, niin teidä mielestä mä en saisi tuona aikana, mennä kerhoon ollenkaan. Tiedän meinaan lapsia joilla on koko talviajan nuha??

Niin näkyy asia olevan.

no niin näyttää olevan. MEitä varmaan sitten tänän katsottiin pahalla kerhossa, kun tuo minun 1v köhi siellä välillä....

Voin lohduttaa et mä en katsois :D Enkä katsois vaikka mulla olis pieni vauva. Osaan näin flunssakausina pysyä kotona jos flunssa pelottaa...

No hyvä, että joku ees osaa ajatella fiksusti.

Mä ku täs oon keskustelua seurannu ni ihan järkytyin kun en löytäny yhtää joka ajattelis samallai ku mä!

Ja en mä sellasen kaa menis jolla valuu koko ajan, sen takia me viime viikko oltiiki kotona. Mut en mä ehkä uskalla huomennakaa mennä ku en jaksais mulkoilijoita.

siis jos mun lapsella ois nuha koko talven eli lokakuusta tuonne maaliskuhu, niin teidä mielestä mä en saisi tuona aikana, mennä kerhoon ollenkaan. Tiedän meinaan lapsia joilla on koko talviajan nuha??

Niin näkyy asia olevan.

no niin näyttää olevan. MEitä varmaan sitten tänän katsottiin pahalla kerhossa, kun tuo minun 1v köhi siellä välillä....

Voin lohduttaa et mä en katsois :D Enkä katsois vaikka mulla olis pieni vauva. Osaan näin flunssakausina pysyä kotona jos flunssa pelottaa...

No hyvä, että joku ees osaa ajatella fiksusti.

Mä ku täs oon keskustelua seurannu ni ihan järkytyin kun en löytäny yhtää joka ajattelis samallai ku mä!

Ja en mä sellasen kaa menis jolla valuu koko ajan, sen takia me viime viikko oltiiki kotona. Mut en mä ehkä uskalla huomennakaa mennä ku en jaksais mulkoilijoita.

No0 en minäkään, mennyt räkää valuvan lapsen kanssa, mutta kyllä meillä vielä yskä vaivaa varsinkin rasituksen jälkeen, mutta se taitaa viitata jo muuhunkin.

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Kyllä tääläpäin on kerhoissa näkyny nuhaneniä äidit nenäliina perässä juosten. Ja kerran oon itsekki käyny niin, että muksulla vielä himpunverran nuhaa, ei kuitenkaan enään tarvinnut 5min välein niistää. Minä en katso pahalla jos joskus nenä vuotaa, eriasia jos kokoajan roikkuu tapit.
Kyllähän aikuisillakin saattaa nenä vuotaa vaikka ei olisi edes nuhaa kun menee vaikka kylmästä pihalta sisälle lämpimään...

Oletko koskaan ajatellut et lapsen ja aikuisen nuha vois olla pikkuisen eri asia?? Aikuinen yleensä osaa pestä kädet niistämisen jälkeen, eikä hinkkaa räkää kädellä joka paikkaan niinkuin lapsi tekee.. Ja kun yksi lapsi levittää käsillä räkää leluihin jne, niin pian on koko ryhmä kipeänä..

Alkuperäinen kirjoittaja Vaikka harmittaakin jäädä himaan:
Mekin ollaan muksujen kanssa kotona nuhasena. Ja katson kyllä kieroon jos sinne toiset nuhaisia muksuja tuo, ei millään pahalla, mutta näin se menee. Meillä kun on lapsilla ihan tarpeeksi sairauksia, en todella kaipaa EDES YHTÄÄN NUHAA siihen lisää.

Sitten sä pysyt kotona jos oot noin hysteerinen. Ei muiden tartte pysyä pienen nuhan takia kotona.
Näin se vaan menee.

Kyllä mä sitten varmaan olen hysteerinen, mutta on jonkunen kerta menty lanssilla sairaalaan. Onneksi se henki on sittenkin alkanut kulkea. Ehkä sulla hyvä NIIN ei ole onneksi tälläisiä kokemuksia.

Yhteistyössä