yrjötautia....?!?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä vaan

Vieras
laskettuaika tänään...ja ukolla tais just alkaa vatsatauti..kummastakin päästä lentää!!!! pikkusen iskee paniikki että iskee meihin muihinkin ja varsinkin muhun :x nyt toivonkin että ens yönä ei tuukaan lähtöä synnytyssaliin..vaikka oon niin toivonut jo mooonta päivää!!!!

mulla alkaa oikeesti iskeä paniikki, jos pian itellekin tulee tuo tauti! luultavasti varmaan käynnistyis synnytyskin siinä samalla!?!? miten ihmeessä sitä sillon selviää jos yrjöö, ripuloi ja synnyttää ??!?! kyllä on niin huono tuuri taas...

onpas kyllä tilanne :o !!
mutta jos yhtään lohduttaa itse olin viikolla 38 ku meijän koko poppoo oli oksutaudissa ja ylläripylläri MULLE EI TARTTUNUT SE!! mikä oli sinäänsä todellinen ihme...

toivottavasti ei tartu sinuunkaan.. nimittäin mainitsemas.. supistus,yrjö,p*skannus,synnyttäminen ei varmasti ole missäänmuodossa mukavaa eikä kellekkä toivottavaa!

tsemppiä tulevaan :hug: jos vaikka pääsisitkin synnyttämään ihan ilman mitään lisähöysteitä!!

Luin just eilen tämän sun jutun ja ajattelin että olisi se kauheata... :/ itselläkin kun on nyt rv 40+2 jos mies tulisi kipeäksi!

No viime yönä hän heräsi pariin otteeseen ja valitti huonoa oloa, noh nyt aamulla sitten tuli kummastakin päästä! :x
No toivotaan että miehet selviytyy synnytykseen mennessä ja ennen kaikkea ettei me saada tautia niin että joutuisi taudin kourissa synnyttämään :D

ainakaan vielä ei itselle ole tauti iskeny eikä nuihin lapsiin...miehellä oksentaminen meni ohi, mutta maha aivan kuralla ja yöllä oli korkea kuume..itellä välillä tuntuu että meinaa möyriä mahassa, mutta voi johtua siitäkin että jännittää nyt tätä tilannetta niin kovin:( kävin tuolta kaupastakin hakemassa kaikki gefilustuotteet mitä löyty:) en tiiä tosin onko niistä oikeesti hyötyä..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:57 suzu1981 kirjoitti:
Luin just eilen tämän sun jutun ja ajattelin että olisi se kauheata... :/ itselläkin kun on nyt rv 40+2 jos mies tulisi kipeäksi!

No viime yönä hän heräsi pariin otteeseen ja valitti huonoa oloa, noh nyt aamulla sitten tuli kummastakin päästä! :x
No toivotaan että miehet selviytyy synnytykseen mennessä ja ennen kaikkea ettei me saada tautia niin että joutuisi taudin kourissa synnyttämään :D
mites teillä? ootko säilyny taudilta? itellä ei ainakaan vielä mitään..

Olen säilynyt taudilta tosin esikoinen on tänäaamuna käynyt pari kertaa oksentamassa... täytyy nyt toivoa ettei tulisi mulle ku on supistellukkin jonkun verran ja säännöllisesti... tosin ei vielä tarpeeksi :D

Yhteistyössä