yritystä vuosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoa täynnä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tunnen muutaman pariskunnan, joilla Clomi toiminut hyvin ja tulosta on tullut. Itse olen vuoden alusta syönyt neljän kierron ajan Clomia ja Terolutia, mutta ilman tulosta. Nyt tarttis varmaan ottaa yhteyttä gyneen ja pyytää lähete lisätutkimuksiin... Ottaa pannuun...

Meillä oli yritystä noin kaks vuotta ennen kun päästiin lapsettomuushoitoihin. Meillä vikana oli mun munasolun irtoamishäiriö, kierrot saatto olla 6 kk pitkiä. Ensimmäisillä kerroilla tasattiin kierto Teroluteilla ja sen jälkeen Clomifen kuuri kolmeksi kuukaudeksi ja ovulaation tikuttelu. Ensimmäisessä Clomi-kierrossa en edes löytänyt ovista, mutta menkat oli kuitenkin myöhässä. Tein raskaustestin ja elämäni ensimmäinen plussahan sieltä tuli.
Nyt tuo plussa jyllää tuolla vatsassa ja rv on 25+2. Laskettu aika elokuun lopussa.

Vierailija nuu82

Siis munkin täytyy täsmentää että yritystä tulee syyskuussa kaksi vuotta. Tänään varasin ajan gynelle, josta saan sitten lähetteen eteenpäin.Mullakin ollut irtoamishäiriötä, tikuttaminen kuitenkin aina näyttänyt, että ovis olisi, mutta siltikään ei tulosta.Clomi+Tero ei ainakaan ole meillä näyttänyt onnistuneen, mutta seuraavaks tutkitaan onko johtimet auki ja se tutkimus tuntuukin kuulemma olevan "todella miellyttävä".Jatketaan harjoituksia, jos vaikka joskus tärppäisi...

Yhteistyössä