yrittäjien avo/vaimot joilla lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yrittäjän puoliso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yrittäjän puoliso

Vieras
Täällä varmaan osa on yrittäjien kans ja lapsia löytyy.

Millasta yritystä miehenne pitää? Onko minkä verran kotona? Tarvitsevatko raskaan työn lisäksi vastapainoksi raskaat huvit? Tai viettävätkö vapaa-aikansa sitten kotona lasten parissa? Ovatko minkä verran muuttuneet lapsen/lasten tulon myötä? Millaisessa jamassa sanoisitte parisuhteenne olevan? Vaikuttaako miehenne yrittäjänä oleminen parisuhteeseen paljon? Minkä ikäisiä lapsia teillä? Kiva jos edes johonkin vastaisitte ja voitte kertoa muutakin.

Ihan normaalia päivää tekee, noin 17.00 viimestään on kotona ja raskaat huvit on jäänyt taakse tai niitä ole varmaan ollutkaan. En huolisi miestä jonka alkoholin käyttö olisi häiritsevää, jos sillä tarkoitat raskaita huvia. Isäni on holisti ja se on ihan riittävästi mulle.

Yleensä kotosalla ja pihahommia yms. Ja eipä se yrittäjyys nyt vaikuta parisuhteeseen tai ehkä niin että oli aikasemmin todella paljon poissa ja nyt kotona.

IT-ala. Tekee kotoa käsin töitä, paitsi asiakaskäynnit pääkaupunkiin. Ei juo eikä juokse ravintoloissa. Ulkoillaan, leikitään touhutaan yhdessä. Joskus tuntuu että mies tekee kauheasti töitä, mutta on silti löytänyt meille aikaa. Ja lapsen hoitaa kotona kun minä olen töissä. Teen tosin pelkästään yövuoroja, mutta silti. Minun nukkuessa päivällä, mies ulkoilee ja leikkii tytön kanssa ja sitten kun nousen, laitetaan ruoka ja valmistaudutaan tulevaan yöhön, olen sen sitten kotona tai en. Mulla on maailman paras mies :heart: :heart: :heart: Kaikin puolin ;)

Mun mies on vieraalla töissä ja muuna ainakan yrittäjä.....
Lienee turha sanoa että näin perheen kannalta tuntuu olevan aika ontuva ratkaisu tuollainen työnarkomania, vielä kun harrastukset (metsästys ja METSÄSTYS) lohkaisee melkein kaikki viikonloput.

Mä olen yrittäjä ja kotiäiti- molemmat hoidan miten sattuu :| siltä ainakin tuntuu.

Yhteistä aikaa ei juuri, joskus käymme yhdessä syömässä.
Nyt on taas ollut semmoinen aika että tuntuu koko perhe- elämä olevan ihan persiistä.

Kalastaja, poissa pitkiä aikoja ja maissa ollessaankin kiireinen. On aina väsynyt tullessaan reissusta, mutta ei valita juuri koskaan. Raskas työs ei vaadi raskaita huveja. Kotisohva ja -ruoka (jonka muuten tekee itse) riittää, ja meidän seura tietenkin. Välillä työ stressaa enemmän ja välillä vähemmän, mutta en voi sen sanoa aiheuttavan ongelmia perheen sisällä.

Kuljetusyrittäjä ja ei paljoa kotona näy ja kun on kotona, niin suurimman osan nukkuu. Joskus harvoin jotain täälläkin tekee, mutta aika paljolti kaikki kotijutut on mun harteilla ja siksi niistä tuleekin useinmiten riitaa, kun mies kuvittelee mun kykenevän ja jaksavan mitä vaan oman työni lisäksi.
Ja ei nyt kauheasti baarissa pyöri, aika vähiin on mennyt, mutta kyllä välillä alkoholiakin ottaa, nykyään ei vaan tahdo töiden puolesta paljon aikaa siihenkään olla.

No toi raskas huvi on se joka tekee työstä raskasta, mutta raskaita huveja harrastavat valoikoituu usein yrittäjiksi, koska yrittäjällä on suurempi vapaus valita työaikansa.
Me tehdään ajoittaan töitä yhdessä 24/7, eli kyseessä on perheyritys -mulla kyllä on ollu omia keikkahommia. mikä taas asettaa ihan omat haasteensa.
Asiat on järjestetty niin, että lapset on sen mukana, kumpi ne voi ottaa mukaansa töihin ja nyt kun ne on jo 11,10 ja 3, lastenhoito ei enää ole ongelma.

Usein tuo kotiinkin töitä, vastailee puhelimeen ja joskus sähköposteilee mutta ei muuta. 8-10h päivää tekee. Vaatii paljon tukea ja kannustusta mutta toisaalta kun on hyvinvoiva ja kannustettu niin antaa perheelle paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Kuljetusyrittäjä ja ei paljoa kotona näy ja kun on kotona, niin suurimman osan nukkuu. Joskus harvoin jotain täälläkin tekee, mutta aika paljolti kaikki kotijutut on mun harteilla ja siksi niistä tuleekin useinmiten riitaa, kun mies kuvittelee mun kykenevän ja jaksavan mitä vaan oman työni lisäksi.
Ja ei nyt kauheasti baarissa pyöri, aika vähiin on mennyt, mutta kyllä välillä alkoholiakin ottaa, nykyään ei vaan tahdo töiden puolesta paljon aikaa siihenkään olla.

sama täällä.

Rakennusalan pienimuotoinen yrittäjä ja töitä on ainakin toistaiseksi riittänyt.On joutunut jopa kieltäytymään osasta hommista.Tekee lähes kaiken itse, harvoin ottaa jonkun apulaisen messiin.Nyt tosin samaa alaa opiskeleva poikansa on mukana.Päivät venyy joskus tosi pitkiksi ja osa hommista jatkuu tallissa.Lapsia meillä on useampi.Kaksi heistä opiskelijaa, ykis on vaippaikäinen.Itse olen työtön, ehkä myöhemmin opiskelija.Kotihommat sisällä hoidan pääasiassa minä ja vanhimmat lapsista.Hyvin tämä on meillä toiminut :)

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Rakennusalan pienimuotoinen yrittäjä ja töitä on ainakin toistaiseksi riittänyt.On joutunut jopa kieltäytymään osasta hommista.Tekee lähes kaiken itse, harvoin ottaa jonkun apulaisen messiin.Nyt tosin samaa alaa opiskeleva poikansa on mukana.Päivät venyy joskus tosi pitkiksi ja osa hommista jatkuu tallissa.Lapsia meillä on useampi.Kaksi heistä opiskelijaa, ykis on vaippaikäinen.Itse olen työtön, ehkä myöhemmin opiskelija.Kotihommat sisällä hoidan pääasiassa minä ja vanhimmat lapsista.Hyvin tämä on meillä toiminut :)

Ei ole raskaita huveja, tämän halusin vielä lisätä

Yhteistyössä