Yrittäjälle lisäansioita-mistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuore yrittäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuore yrittäjä

Vieras
Otsikko on vähän kehno,mutta kokeillaan;
Mulla on oma yritys,aika kaukana kaupungista eli melkein 30 kilsaa tulee matkaa. Omassa yrityksessäni valmistan ja myyn tuotteita niin,että melkein kaiken teen itse,ja asiakas hakee yrityksen tiloista tuotteen,osa tuotteista on pienempiä joten niitä myös Matkahuollon kautta lähetellään.
Koska pyöritän yritystä yksin,ei ole mitään aukioloaikoja.Asiakkaat varaavat tuotteen ja tulevat hakemaan sovittuna aikana.Näin on pakko tehdä,koska joudun myös hoitamaan materiaalien hankinnat,viennit Matkahuoltoon ym itse.
Meillä on kuitenkin ylimääräinen ns.myymälätila,joka nyt tyhjillään. Miten tuohon voisi harkita vaikka jonkunlaista jälleenmyyntiä (joka liittyisi näihin omiin myymiimme tuotteisiin) kun ei ole aukioloaikoja?
Plus se että ollaan aika kaukana,pitäisi olla melko harvinaisia tuotteita että saisi ihmiset tulemaan tänne asti.
Nämä joita minä teen ja myyn,ovat sen puolesta harvinaisia että olen ainoa valmistaja koko maakunnassa (toki esim.K-rauta myy vastaavia mutta ne on muualla valmistettuja).
Unohdanko koko jutun? Mahdollista olisi myös vuokrata tuo tila toiselle yrittäjälle,sopii kampaamoksi tms mutta ehkä oma työrauha häiriintyisi,ja omista työtiloistani tuleva melu häiritsisi hänen asiakkaitaan...

ne nyt hommaa lisätienestiä. Huumekaupoilla ja rahanpesulla, laskuttaa itteään tekaistuilla kuiteilla ja vetävät itsensä konkurssiin, valtio maksaa ne laskut. On vähän win/win tilanne ja eikun uutta firmaa pystyyn.

No joo rahakkaita konkursseja olen minäkin seurannut vierestä.
Itse toiminimellä pyörittelen eli olen vastuussa veloista itse.

Vaikeaa vaan keksiä mitään niin ´harvinaista´tuotetta jota kehtaisi edes kysellä jälleenmyyntiin. Kuitenkin kävin pari vkoa sitten tutustumassa pieneen pajaan,jossa emäntä teki kaikenlaisia sisustusjuttuja. ja kuulemma käy ulkopuolisessa töissä,en tiedä miten on hoitanut sitten yrityksensä aikatauluttamisen...päivät töissä ja yritys illat auki, raskaalta kuullostaisi sekin..

Yhteistyössä