Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:Mut tuntu että vaan nille annetaan kenellä on vakituinen työ, vai olenko mä nyt pikkusen väärässä, ainakin mulla sännölliset tulot
Alkuperäinen kirjoittaja m:voit jopa hakea mastercardin business eurocardia..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:uutta nettiputiikkiako pistät pystyyn?
Muakin innostas mut en oikein tiedä miten homma etenee..
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja m:voit jopa hakea mastercardin business eurocardia..![]()
Hetki, mulla on jo business card :snotty: siis senkin kans voin tehdä ostoksia luotton puolelle? En noissa jutuissa ymmärrä mitään, mut kysessä iso ostos, on mulla puolet vaan rahasta siihen, tai rehellisesti voin jopa omilla ostaa mutten ostaa kun täällä hetkellä meillä voi olla ikäviä isoja laskuja, mihin parempi jäättä rahaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi herran jeeEt tiedä veroista, alvista, tulleista, korteista, lainoista, mistä sinä tiedät jotakin???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi herran jeeEt tiedä veroista, alvista, tulleista, korteista, lainoista, mistä sinä tiedät jotakin???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja m:voit jopa hakea mastercardin business eurocardia..![]()
Hetki, mulla on jo business card :snotty: siis senkin kans voin tehdä ostoksia luotton puolelle? En noissa jutuissa ymmärrä mitään, mut kysessä iso ostos, on mulla puolet vaan rahasta siihen, tai rehellisesti voin jopa omilla ostaa mutten ostaa kun täällä hetkellä meillä voi olla ikäviä isoja laskuja, mihin parempi jäättä rahaa
Jos siinä on luottoa, niin voit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Sen kun kipität pankkiin hakemaan sitä. Kyllä ne sit sanoo jos ei tulot kelpaa... vaativat varmaan nähä yrityksen tuloslaskelaa jatasetta mistä kattovat rahatilanteen...
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi herran jeeEt tiedä veroista, alvista, tulleista, korteista, lainoista, mistä sinä tiedät jotakin???
tiedän verosita, alveista, tulleista, mut en tiedä kenelle myönnetään laina
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja m:voit jopa hakea mastercardin business eurocardia..![]()
Jos siinä on luottoa, niin voit![]()
voi ei, en muista kun sen tein, pakko kysyä