** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

Jks14 voispa tykkää nappia painaa useammin kuin vaan kerran. Ihanaa että että arvot nousee. :heart: vähän väliä oot käynyt mielessä.
Mä muistelin että muita on käynyt varhaisultrissa viikoilta seitsemän eteenpäin? Se voi tosiaan olla että vauveli oli vaan piilosilla. :) mä en oo koskaan käynyt varhaisultrassa vaan rv 12 ultra on ollu aina mulle eka, niin en kyllä tosissaan tiedä aiheesta sen kummemmin. Pidän kuitenkin edelleen peukut pystyssä ja toivon että raskaus etenee normaalisti ja saat nyytin syliin. :)

Mäkin oon saanut pahoinvointia ja VÄSYMYSTÄ. Ei elämä. Aivan kuin valot vaan sammuis jos erehtyy ees sänkyyn päin iltapäivisin vilkaista.
 
Ihania uutisia Jks! :)

ON: Täälläkin kovaa pahoinvointia aamusta iltaan mut en oo vielä kertaakaan oksentanu. Oon kuullu et liikunta helpottas mut mulla se kyllä vaan pahentaa ja tuntuu ettei pysty syömäänkää mitään ku oksettaa niin. Mut kylläpä se ruoka sit aina helpottaa ainaki vähäksi aikaa. Viime viikolla mulla oli tosi kipeä pää mut nyt se on helpottanu. Väsymystä myöskin mut ei mitään kovin sänkyyn kaatavaa. Ihan mukava kuitenki et on jotain oireita. :)

Malttamattomana oottelen ensimmäistä neuvolaa, joka on 16.12. Vielä 1,5viikkoa... Me ajateltiin kertoa jouluna uutiset kummanki perheille. Millonkas te muut ootte kertonu/meinaatte kertoa raskaudesta? :)
 
no heipä hei! ajattelin tätäkin ketjua seurailla, hauskaa lukea kuulumisia myös muissa vaiheissa olevilta :) itse olen alkuviikkojen oireeton odottaja..!

isot onnittelut kaikille ja etenkin jsk14, minäkin toivon parastasi!

väsynyt mutta onnellinen alkuraskaudesta,
blue-bell ja pieni hippu 5+3
 
Onnea Blue-bell!:flower:

Hiitu: Niskapoimu-ultran jälkeen kerrottiin vanhemmille ja esikoiselle, sisko ja käly tiesi jo ennen sitä. Sen jälkeen sitten pikku hiljaa kertonu kavereille ja töissäkin jo kuukausi sitten (18. rv). Facebookissa en ole vielä tullut julki ja loppuen lopulta ei tästä niin moni tiedä edes. Aattelen, että huomaa ken huomaa. :)

Tänään oli rakenneultra ja kaikki oli hyvin! :heart: Polvet oli visusti kiinni ja sukupuoli jäi harmi kyllä vielä arvoitukseksi. Mutta oon kyllä niin onnellinen :heart:

Liipa 21+4:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: veepu123
Tervetuloa blue-bell!

Kertomisesta: mun sisko tiesi alusta asti. Molempien vanhemmille ja lopuille sisaruksille sekä lähimmille kavereille kerrottiin nt-ultran jälkeen. Muut huomatkoon sitten kun huomaavat :D

Liipalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!

ON: maha pompahti viime viikonloppuna esille. Nt- ultrassa sanottiinkin, että kohtu on voimakkaasti eteenpäin kallellaan ja kun olen niin hoikka niin odotettavissa on, että maha tulee ajoissa esille. Ihanaa, olen niin odottanut tätä <3 Istukkakin on kuulemma takaseinämässä, joten liikkeidenkin pitäisi tuntua jo varhain. Niitä odotellessa <3 Muutenkin nyt tuntuu niin ihanalta kun pahoinvointi on poissa kokonaan ja väsymyskään ei häiritse enää ympäri vuorokauden.

Hyvää joulun odotusta kaikille! :)

Hep87 13+4
 
Mäki tykkään ihan hirveesti mun tän hetken mahasta! Se on semmonen, että selkeesti jo huomaa, että oon raskaana, mutta ei vielä niin iso, että ois tiellä. :) Mulla ei oo tässäkään raskaudessa ollu mitään pahoinvointeja, mutta väsymystä on ollu. Se voi kyllä hyvin olla uuden työnki takia. Välillä jaksoin paremmin mut nyt taas oon väsähtäny.. Onneksi kohta on joululoma ja saa vähän ladata akkuja. :)
 
SJ
Mäkin tykkään just nyt mun mahasta ja ulkonäöstä muutenkin. Kiloja on tullut n. 3-4 ja ainakin uskoisisn että mahan ympärille ne on ilmestyny sekä tisseihin, koska muulta kropalta ja kasvoilta oon samannäkönen kun ennen raskautta. Pelkäänki, että nyt puolen välin jälkeen kun kiloja alkaa tulla nopeempaa, niin alan levitä myös naamasta, käsistä ja jaloista.. toivottavasti en. Täytyy muistaa juoda paljon vettä ja liikkua että välttyis turvotuksilta. Onneks talviraskaus niin ei ainakaan kuuman kelin puolesta pitäisi turvota.
 
Moikka kaikille!

Tänään käyty yksityisellä varhaisultrassa ja viikkoja piti olla 7+4, mutta.. Ultrassa näkyi tänään ihanasti alkio, joka vastasi viikkoa 6+6 ja sydän pampatti:heart:

Kontrollissa alkiota ei silloin näkynyt, kun viikkoja ollut oletetusta vähemmän.

Nyt vaan toivon, että pikkainen pysyy mukana ja kaikki menee hyvin! :heart:

Aika menee hitaastiiiii.. Ihanaa odotusta teille ja voikaa hyvin! :)
 
Jks, ihana uutinen! sydämen syke ensimmäistä kertaa on kyllä niin mahtava tunne. :)
Nyt vain peukut pystyssä, että pieni pysyy matkassa!


Ja tosiaan kaikki mammat, voikaamme hyvin ja syökää hyvin näin joulun aikana!
 
  • Tykkää
Reactions: Jks14
Oi, onnea sykkeestä jks! Eiköhän nyt kaikki mene hyvin ja saat ensi vuodelle vauvan. :)

Joulusta selvitty ja kohti uutta vuotta! Millasta liikuntaa ja kuinka usein te muuten harrastatte? Mulla on menny koko syksy löhöömiseksi ku oon töiden jälkeen vaan niin poikki. Nyt oon lomalla ja yhtäkkiä havahduin että oonpa surkeessa kunnossa synnytyksen jälkeen jos näin jatkan. Joten alan nyt taas raahautuun salille ja juoksulenkeille. Pitäs muistaa että sieltä sitä energiaa ja pirteyttä kuitenki saa! Eilen kävin pitkästä aikaa salilla ja lenkillä ja tuli kyllä tosi hyvä olo! :)

Paksuuntuvaa uutta vuotta kaikille!! ;)

Liipa 24+3 <3
 
  • Tykkää
Reactions: Jks14
SJ
Onnittelut ultrakuulumisista jks! Täällä menee ainakin mukavasti. Viikot 26+4 meneillään ja vähän jo juttuja on vauvalle hommattukkin, pikkuhiljaa alkaa ymmärtää, että mitä tässä on tapahtumassa :) Mahakin alkaa olla jo mukavan kokoinen, kaikilta vaivoilta säästytty joten ei valittamista!
 
Onnea Jks ultrakuulumisista myöskin täältä!
Me käytiin nt-ultrassa 12.1. ja kaikki oli silloin hyvin. :) Viime viikolla tuli massukin esille, kohtu ilmeisesti nousi ja kun on vielä eteenpäin voimakkaasti kääntyvä niin näkyy kumpu selvästi. :)

Täällä olo on muuten erinomainen paitsi flunssa on kiusannut nyt jo monta viikkoa.. Helpottais jo niin pääsis lenkkeilemään!

Tsempit kaikille!

Hiitu & möllykkä 14+3
 
Jks14 ja Hiitu, onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Täälläkin on nt-ultra ohi, 15.1. ultrattiin. Vauva oli oikein eläväinen ja mittoja jouduttiin hakemaan aika kauan kun ei pieni meinannut pysyä paikallaan. Mitään kummempia oloja ei ole ollut, jotkin ruoat eivät maistu ja vasempaan kankkuun sattuu sohvalta noustessa. Hyvillä mielin mennään kohti kevättä!

illusia83 & Möykky 14+0
 
Kiitos! :) Kiva kuulla, että muillekkin kuuluu hyvää ja suht samoilla viikoilla mennään. :) Mä kovin odottelen masua näkyväksi. :D Lihonnut olen jonkun verran, koska pahaanolooni olen syönyt KOKO AJAN ja varsinkin iltaisin. :/

Jks14 13+3
 
Paljon onnea Wivi!! :)

Jks, mulla toi maha tuli esille ihan yhtäkkiä oisko ollu just 13 viikolla ja nyt tuntuu että kasvaa päivä päivältä vaan isommaksi. On jo semmonen, että sivulliset huomaa, vaikka muuten en oo lihonnu mistään. Mulle ei taas ruoka maistunu ekoina kuukausina oikein ollenkaan. Nyt maistuu! :D

Hyvää helmikuun alkua kaikille! :)

Hiitu ja möllykkä 15+5 <3
 
Onnittelut hyvistä ultrista ja onnea plussasta wivi! Millon sulla la?

Täällä ootellaan jo äitiysloman alkua, vaikka siihen on vielä viis viikkoa. Ei jaksais enää käydä töissä. Meillä nyt muuten ois kaikki valmiina paitsi vaunuja en oo osannu hankkia. En tiiä millaset haluan!:D Toisaalta en halua niitä liian aikasinkaan nurkkiin pyörimään.

Liipa 29+0:heart:
 
Oikein paljon onnea wivi! :heart:

Meillä oli reilu viikko sitten rakenneultra, jossa todettiin, että oikein hyvin kasvaneen ja kehittyneen näköinen tyttö siellä liikuskeli :) Nyt on pikkuhiljaa alettu hankintoja suunnittelemaan ja ostelemaan. Tää aika on kyllä mennyt niin vauhdilla, kohtahan on jo kesä :D

Oikein ihanaa alkukevättä kaikille! :)

Hep 21+6
 
Onnea Wivi!! :)

Np-ultrassa kaikki oli hyvin, laskettu aika siirtyi 5pv aikaisemmaksi eli on 4.8. :)

Nyt on pari päivää ollut vähän parempi olo, vähän lievempää pahoinvointia ja oksentaa on tarvinnut vaan 1-2xpv. Muutaman viikon oli tosi kovaa pahoinvointia ja oksentaa piti useammin. Mulla nämä kuuluu aina raskausaikaan, tytöistä oli tosi pahaa ja pojasta just samanlaista mitä tässä raskaudessa, siksi luulen että tämä ois poika :)

Ei ollut tarkoitus kertoa kuin vasta näillä viikoilla aikaisintaan raskaudesta sukulaisille (sisko tiennyt plussasta asti mutta muut ei) mutta niinhän siinä kävi että kun mulla tulee maha aina aikaisin näkyviin, rv11 paljastuin juhlissa vaikka oli löysä mekko päällä :D Mun mummu oli alkanut kyselemään mun äidiltä olenko raskaana ja olivat sitten arvuutelleet sitä yhdessä :D Hahhaa. No onneksi oli sitten tuolla ultrassa kaikki ok.

Tavarat meillä on kaikki tallessa kun esikoinen täyttää ensviikolla vasta 4v (ja tämä on siis neljäs) mutta muutaman vauvanvaatteen ostin tarjouksesta, pojalle :) Saa nähdä sitten kumpi tulee, rakenneultrassa ei kysytä vaan selviää sitten synnytyksessä :)

saraheinä 14+4 <3
 
Onneksi olkoon Wivi!! <3

Hiitu Mulle on nyt tullut hiukan masua ennestään enemmän ja vois sanoa, että vauvamasua. Seisoessa on vatsaa ja aika pinkeää sellaista, mutta istuessa jää pelkät makkarat jäljelle ja vauvamasu katoaa. :D Viikkoja nyt 15+0.

Hep87 Onnea hyvin kasvaneesta tytöstä! :)

saraheinä Me mennään sit aika samoissa.. Mulla oli la ensin 4.8, mutta aikastui 1.8 :)
 

Yhteistyössä