Yritin vähentää jatkuvaa keljutusta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Ja siivosin keittiön ukon avustuksella uuteen uskoon =)

Ei ole enää tasot täynnä tavaroita, lehtipinonkin hävitin pöydältä =) kaapit on uudessa uskossa =)

Ja hieman helpotti =)

Viikonloppuna järjesteltiin kaikki liput ja laput kansioihin, kun oli vähän nekin karanneet käsistä....meiltä ei kyllä siivouskohteet lopu, never ever.....

Mä kans viime viikolla selvittelin meidän lehtipinoja ja lippu-lappu-kasoja. Miten siinä voi mennä niin paljon aikaa? :o Mä sain ainakin tärvättyä siihen monta tuntia! Ei lopu siivouskohteet meiltäkään ja jos loppuiskin, niin aina on kuitenkin jotain rempattavaa ja siitähän tunnetusti tulee taas sitä siivoomista jne :D

Alkuperäinen kirjoittaja Valtsu harmailee:
Mä kans viime viikolla selvittelin meidän lehtipinoja ja lippu-lappu-kasoja. Miten siinä voi mennä niin paljon aikaa? :o Mä sain ainakin tärvättyä siihen monta tuntia! Ei lopu siivouskohteet meiltäkään ja jos loppuiskin, niin aina on kuitenkin jotain rempattavaa ja siitähän tunnetusti tulee taas sitä siivoomista jne :D

Ihan uskomattoman paljon tulee kaikkea turhaa postia ja ilmoitusta, niin että hyllyt täyttyy niistä - pitäisi aina kovalla kädellä rankata posti kun se tulee, viereiseen roskikseen heti selvimmät tapaukset =)

Yhteistyössä