Yritin elvyttää sammakkoa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninaTT

Aktiivinen jäsen
13.09.2007
18 922
0
36
Ei onnistunu :( Siivoilen just tota pihaa ekaa kertaa (ihan umpeen kasvanu) ja löysin sammakkopariskunnan. Toisen sain pelastettua paremmille metsille, toisen vahingossa tapoin...

Löysin sen ja yritin elvyttää, mutta sammakko oli jo poistunut keskuudestamme :'( Sai sitten arvokkaat hautajaiset ja hyvän viimeisen leposijan :heart:

Puhdistin sen ja laitoin sen parempaan asentoon, yritin puhaltaa siihen henkeä mutta ei onnannu :'( Voi pientä...

Bad Bitch: En kai mä nyt saa syytettä heitteille jätöstä ku totesin sen vaa kuoliaaks enkä soittanu mediheliä?? :o Voi ei... Pitäisköhän pyytää modeja poistaa tää ketju ettei kukaan tee musta ilmotusta.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Puhdistin sen ja laitoin sen parempaan asentoon, yritin puhaltaa siihen henkeä mutta ei onnannu :'( Voi pientä...

Bad Bitch: En kai mä nyt saa syytettä heitteille jätöstä ku totesin sen vaa kuoliaaks enkä soittanu mediheliä?? :o Voi ei... Pitäisköhän pyytää modeja poistaa tää ketju ettei kukaan tee musta ilmotusta.

Kaikki mahdolliset ilmot on jo menossa eteenpäin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:attn:

Voi ei :'(

Mun pitää kaivaa se haudastaan ja piilottaa vähän parempaan paikkaan, poliisi ei tule löytämään todisteita :kieh: Sit pitää mennä lähimetsään, löytää se toinen ja murhata sekin, ettei vaa ole todistajia.

Hehhee... Mua ei ikinä saada kiinni!!!! *muahahahahahaaaaa*

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:attn:

Kyllä sutkin pitäis jonkun nussia mukavaksi.
Kiristelee niin että naukuu!

Voi sinnuu. :( Multa olisi varmasti päässy parku, jos olisin tappanut sammakon vahingossa.

Esim. eilen pakotin miehen tappamaan erään kituvan kärpäsen, että se pääsisi mahdollisimman pian tuskistaan. Välillä hankalaa olla näin herkkä.