yritän laihduttaa mutta päivittäin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäonnistun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäonnistun

Vieras
repsahdan herkutteluun/turhaan syömiseen. Tai oikeastaan mulla on kokoajan nälkä mutta syön huonoja juttuja sen takia koska olen niin laiska/väsynyt etten jaksa ruveta tekemään mitään terveellisempää koska yleensä ne vaatii enemmän valmistamista kun sen että avaa keksi paketin. Oon jotenkin tosi uupunut. En siis ole mikään mahdoton läski. Pituutta 159cm ja painoa 58kg. Tavoitteena olis päästä takas siihen 54kg mitä olin ennen raskauksia ja kiinteyttää paikkoja kun tuntuu että vatsa roikkuu ja perse roikkuu.

eikö lahduttaessa voi sallia itselleen edes YHDEN keksin päivittäin päivä kahvin kanssa? Lihottaako muka joku kuiva olematon marie keksi niin paljon että koko laihis kaatuis siihen? eihän se sisällä kun 20kcal/per keksi.

nojoo mä en tuu ikään laihtumaan. oon aina ollut normaalipainoinen ja silti olen koko elämäni yrittänyt aina laihduttaa sen 2-3kiloa, en ole koskaan onnistunut.
Paitsi kerran kun sairaus epäilyn takia en liikkunut ollenkaan 2,5kuukauteen. epäiltyä sairautta ei löytynyt mut todettiin terveeksi, tuona aikana laihduin 5kiloa. en tiedä miten se oli mahdollista, ehkä mun lihakset sitten surkastui siinä ja siks putos paino...

en mä jaksa niitä kasviksia laittaa. eikä ne kasviksetkaan oo hyviä eikä niillä lähde nälkä.

Onhan ne hyviä! Itse saatan laittaa naposteltavaksi esim. keitettyä kukkakaalia tai kurkkua ja salaatinlehtiä, toisinaan greippi tai appelsiini. Eikä tule morkkista. Miten niin eivät ole hyviä? Takaan, että jos pistelet jäävuorisalaatin napaan, kyytipojaksi vaikka puolikkaan tuoreen kurkun ja sanotaan vaikka omenan tahi purkin ananasmurskaa niin olet täynnä useamman tunnin.

Syönhän mäki jotain herkkuja melkeen joka päivä, toisaalta mä olinkin lievästi ylipainoinen ku aloitin laihiksen. Nyt oon normipainon ylärajoilla ja edelleen syön jotain pientä hyvää melkeen päivittäin, mutta mä sitten liikun sen herkun edestä.

No ei se yksi marie keksi päivässä sitä laihista kaada, kyllä joku muu asia ruokavaliossa sen tekee. Itse olen laihduttanut 10 kiloa 3 kuukaudessa niin, että otin juurikin kerran päivässä kahvilla jonkun pienen kahvileivän ja kerran viikossa karkkia, kerran kuussa pizzaa jne. Eli mitään en kieltänyt itseltäni kokonaan.

just tossa 18 aikaan söin ison lautasellisen jäävuorisalaattia kurkkua ja tomaattia jo 20 aikaan maha kurni niin että oikeen sattui.. ei tollaset hötyt pidä mua kauaa kylläisenä.

eikä jaksa kauheesti yrittää kun on jotenkin uupunut niinku aikaisemmin kirjoitinkin.

Ettet vaan laihuttas liian rankasti? Että oot sen syömisen jättäny ja sen takia sitte on nälkä. Syöthän 3-4 tunnin välein?

Tosin mulla itellä on laihdutettaessa nälkä sen takia, koska oon normaalisti tottunu syömään kokoajan jotain. Pakkokai se on nälän tulla ko maha kerkiää tyhjentyäkin jossain vaiheessa... :)

just tossa 18 aikaan söin ison lautasellisen jäävuorisalaattia kurkkua ja tomaattia jo 20 aikaan maha kurni niin että oikeen sattui.. ei tollaset hötyt pidä mua kauaa kylläisenä.

eikä jaksa kauheesti yrittää kun on jotenkin uupunut niinku aikaisemmin kirjoitinkin.

No tottakai sulle jää nälkä pelkistä salaatinlehdistä. Mutta lisääpä siihen vihersalaattiin esim. broileria tai tonnikalaa, ehkä vähän raejuustoa kylkeen ja päälle oliiviöljyä, niin johan pitää nälän loitolla. Sä tarvitset proteiinia kuitenkin, ja sitä ei pelkästä kurkusta ja salaatinlehsistä saa.

no siis mähän syön kyllä ihan päin persettä.. en todellakaan syö 3-4tunnin välein. saatan syödä hyvän terveellisen aamiaisen ja seuraavan kerran syön lounasta 13-14 aikaan enkä oikeen mitään tuossa välissä..

Yhteistyössä