Yritän keskittyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarvii tsemppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tarvii tsemppiä

Vieras
...omaan elämääni! Oltu kihlatun kanssa yksissä 4 vuotta. Miehellä 2 lasta ex:än kanssa. Ennen minua ex:ä kuskasi puolet välimatkoista. Meikäläisen kuvioihin tultua ilmoitti ettei tarvitse lapsia nähdä jos ei hae + tuo (välimatkaa 150km). Haukkuu minua kaikesta mahdollisesta, lasten kuullen, jotka nykyisin sitä mieltä että äiti saa haukkua kun ei tykkää - minusta. Tähän asti olen "kieleeni purrut" etten sano mitään negatiivista lasten äidistä. Mutta nyt en kohta oikeesti pysty olemaan tavallisesti lasten kanssa kuunnellen heidän kommenttejaan kaikesta mahdollisesta...

Henkistä väkivaltaa ei tarvitse lasten kuunnella aikuiselta mutta ei myöskään aikuisen lapselta. Jos huomauttelu ja haukkuminen jatkuu, on syytä panna sille stoppi. Itse kuulin jossain vaiheessa jos jonkinmoisia kommentteja miehen lapselta, kunnes sanoin tiukkaan sävyyn, että kuule, ei sinustakaan olisi kiva jos minä puhuisin sinulle noin. Ja tässä myös hyvin tärkeää, että mies ymmärtää tilanteen eikä ole sokea omia kullannuppuja kohtaan. Kai se oli tavallaan lapselta jotain rajojen kokeiluakin, että miten pitkälle voi mennä.

Yhteistyössä