Yritä tässä hoitaa parisuhdetta, kun toinen on niin "ihana"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aargh

Vieras
Ehdotin eilen illalla, että katsotaan leffatarjonta, heivataan lapset hoitoon ja mennään käymään leffassa.
Noah (2014) - IMDb

No miehen vastaus oli, että "minähän en mitään mulkku-russelia lähde katsomaan".

Jeps. Olen monta kertaa sanonut, että meidän PITÄÄ hoitaa parisuhdetta jne. ja mies aina vastaa, että "no ehdota jotakin" ja nyt ehdotin leffassa käyntiä, niin se ei kelvannut. Hohhoijaa! :(
Meillä on paska parisuhde!

No olisit kysynyt, että voiskohan herra katsoa olisiko siellä jotain muuta leffaa, mitä voitaisiin katsoa, jos ei russeli kelpaa?

Mutta joo, tiedän ton tunteen kun parisuhde sucks... :-/

Eikö siellä leffassa ollut sitten mitään joka ois kiinnostanut kumpaakin?

Jollekin voi särähtää kans ihan jos puhutaan, et pitää HOITAA PARISUHDETTA. Ite puhuisin mieluummin vaan siitä et tehään jotain mukavaa yhdessä, kun lapset menee hoitoon. Hankalaahan se tietty on jos toista ei kiinnosta yhtään ja kaikki jää omille harteille. :/

Mitä hiton parisuhteen hoitoa se, että mennään aivot narikassa katsomaan elokuvaa?

Menkää vaikka pelaamaan sulkkista, keilausta, ruoantekokurssille tai mitä vaan aktiivisempaa. Vaikka (thai)hierontaan yhdessä :D

• Tykkää
Reactions: Minni:) ja Glenn.
Eikö siellä leffassa ollut sitten mitään joka ois kiinnostanut kumpaakin?

Jollekin voi särähtää kans ihan jos puhutaan, et pitää HOITAA PARISUHDETTA. Ite puhuisin mieluummin vaan siitä et tehään jotain mukavaa yhdessä, kun lapset menee hoitoon. Hankalaahan se tietty on jos toista ei kiinnosta yhtään ja kaikki jää omille harteille. :/

Meillä on vähn samanlainen tilanne. Ei hirmuisesti kiinnosta järkätä parisuhdeaikaa kun minä olen se joka hommaan lastenvahdin, siivoan täältä kaikki kamat ja laitan ruoat valmiiksi poissaolon ajaksi. maksan kaiken tekemisen sen "parisuhdeajan" aikana ja siinäpä se sitten olikin.

Pääsen paljon halvemmalla ja helpommalla kun menen vain yksin :(

Tuntuu aika kurjalta se että mua ei tippaakaan arvosteta, niin että mies joskus panostaisi ja järkkäisi jotakin.

Olen tullut siihen tulokseen että mies ja nainen voivat olla tasavertaisia niin pitkään kun heillä ei ole lapsia. Sen jälkeen on mahdotonta kuvitella että asiat jakautuisvat tasan. Tiedän että sellaisiakin perheitä on, mutta omani ei ole yksi niistä.

Ei se leffassa käynti ole parisuhteen hoitamista jos ei ole elokuvaa, joka kiinnostaa kumpaakin.

Mutta tiedän kyllä tunteen, kun suhde on siinä mallissa että sitä korjaillakseen olisi oikein järjestettävä sitä yhteistä tekemistä, eikä joko mitään ideoita ole tai sitten ei löydy mitään mitä kumpikin haluaisi tehdä... Tai juuri pahimmillaan mikään itse ehdottama ei käy ja toista ei kiinnosta edes yrittää keksiä mitään.

Mitä hiton parisuhteen hoitoa se, että mennään aivot narikassa katsomaan elokuvaa?

Menkää vaikka pelaamaan sulkkista, keilausta, ruoantekokurssille tai mitä vaan aktiivisempaa. Vaikka (thai)hierontaan yhdessä :D

Kyllä se leffakin menettelee välillä jos sen jälkeen tehään jotain vähän sosiaalisempaa. Mut varmaan parhaiten vahvistaisi ja piristäisi suhdetta juurikin toi et tehtäs jotain uutta yhdessä. Siitä voi löytää parhaimmillaan yhteisen harrastuksen tai vaik jäis kertaankin niin olisi ainakin yhteinen kokemus, jonka jakaa.

Musta elokuvan katsomiseen yhdessä kenen tahansa kanssa kuuluu myös se, että leffan jälkeen puhutaan siitä. Tulee usein tosi kiinnostavia keskusteluja :)

Käytiin muuten ihan vasta mieystävän kanssa yhdessä thaihieronnassa, musta se taas oli aika passiivista, kun molemmat makaa vaan siinä omalla pöydällään :D

[QUOTE="vieraana";29747716]
Tuntuu aika kurjalta se että mua ei tippaakaan arvosteta, niin että mies joskus panostaisi ja järkkäisi jotakin.

Olen tullut siihen tulokseen että mies ja nainen voivat olla tasavertaisia niin pitkään kun heillä ei ole lapsia. Sen jälkeen on mahdotonta kuvitella että asiat jakautuisvat tasan. Tiedän että sellaisiakin perheitä on, mutta omani ei ole yksi niistä.[/QUOTE]

Tollanen on tosi kurjaa. Mä olen huomannut, et monet miehet kaipaa suhteeseen sellasta ex tempore meininkiä mitä juurikin on enemmän ilman lapsia. Sitten ne ei kai vaan jotenkin tajua, et kun ne lapset on, niin sellasta ex temporea ei niin vaan tule vaan on erikseen varattava aikaa sille yhdessä ololle ja tekemiselle.

En minäkään menisi Russell Crowen elokuvaa katsomaan. Yksi inhokeistani.

Eikö mitään muuta elokuvaa olisi tarjolla?
Parisuhde tuskin on paska, jos näyttelijämaku ei kohtaa..

Tollanen on tosi kurjaa. Mä olen huomannut, et monet miehet kaipaa suhteeseen sellasta ex tempore meininkiä mitä juurikin on enemmän ilman lapsia. Sitten ne ei kai vaan jotenkin tajua, et kun ne lapset on, niin sellasta ex temporea ei niin vaan tule vaan on erikseen varattava aikaa sille yhdessä ololle ja tekemiselle.

Ei vaan kyse on siitä että jos jokin maksaa, niin sitä ei tapahdu jos miehen pitäisi se maksaa.

Leffassa käyntihän on just loistavaa parisuhdeaikaa. Me käydään aina samalla reissulla syömässä ja sitten leffan jälkeen vielä ainakin kahvilla ja puhutaan juonesta sun muusta. Kierrellään kaupungilla muutenkin ja teatterissa pidetään kädestä kiinni, ollaan lähekkäin ja viihdytään. Ihan sama pyöriikö siellä mitä tai onko leffa edes kiinnostava, yhdessä nauraminen, liikuttuminen ja muuten ajanvietto on se tärkein. Ja karkkien valinta! :D

Ei tuossa paikallisessa leffatarjonta ole kovinkaan laaja. JOko tuo, tai sit joku lasten-/nuortenleffa, joka on ihan evvk kummankin mielestä. :( Seuraava, mikä ehkä molempia kiinnostais, tulee vasta toukokuussa, Godzilla. : /

Ja nimenomaa, oltais ennen sitä käyty vaikkapa pizzalla edes, tai sitten sen jälkeen jotain kahvilla käyntiä, mutta ei. :(

No, olisko ideaa käydä syömässä jossain tai tehdä yhdessä ruokaa, hakea karkit ja sitten valita netistä joku leffa? Olla siinä toisen kainalossa sohvalla hyvän leffan pyöriessä.

[QUOTE="vieraana";29747716]Meillä on vähn samanlainen tilanne. Ei hirmuisesti kiinnosta järkätä parisuhdeaikaa kun minä olen se joka hommaan lastenvahdin, siivoan täältä kaikki kamat ja laitan ruoat valmiiksi poissaolon ajaksi. maksan kaiken tekemisen sen "parisuhdeajan" aikana ja siinäpä se sitten olikin.

Pääsen paljon halvemmalla ja helpommalla kun menen vain yksin :(

Olen tullut siihen tulokseen että mies ja nainen voivat olla tasavertaisia niin pitkään kun heillä ei ole lapsia. Sen jälkeen on mahdotonta kuvitella että asiat jakautuisvat tasan. Tiedän että sellaisiakin perheitä on, mutta omani ei ole yksi niistä.[/QUOTE]

Olet valitettavan oikeassa tässä.

Etsikää sitten molemmille sopiva leffa, vuokratkaa vaikka tai tehkää jotain muuta yhessä.
Käykää vaikka syömässä.

Ällöttää toi ap:n miehen asenne, että heti tyrmätään ehdotus noin tylysti ja rumilla sanoilla. Kun tuonkin asian voisi ilmaista vaikka, että "mä en vaan tykkää tosta Russellista, niin mitä jos vaikka vuokrattais joku leffa" tai jotain, mutta ei ainakaan noin rumaa tyrmäystä ilman omia ehdotuksia.

Tää on niin totta! En ole ikinä ymmärtänyt, miksi pitäisi jollain ensi-treffeillä mennä leffaan, tai kaverin kanssa, kun kaipaa taukoa perhe-elämästä ja vertaistukea, niin leffaan!! Tai kaameinta lähes kaikesta, mennään viettämään tiimi-iltaa LEFFAAN!!! Argh! Kuka hullu noin tekee, leffaanhan voi vallan mainiosti mennä yksinkin, kun siellä istutaan pimeässä hiljaa..(toivottavasti, muita asiakkaita huomioiden).

Yhteistyössä