Yötyöläiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pelkkää yövuoroa tehden (mukava yksivuorotyö) ja todellakin helponpaa kuin normaali 3-vuorotyö (ainakin mulle). Inhoan aamuheräämisiä ja varsinkin yhdistelmää ilta-aamu...voi kun oksennus meinaa lentää aamulla ja koko aamuvuoron päivän on ihan tööt...

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsi:
Täällä myös yksi yökkö, eka yö menossa. Pientä väsymystä on ilmassa. Rask.vko 6+6 menos.

Mun mielestä raskausaikana yöt oli hirveitä. Oksensin jatkuvasti :x

Miulla on ollu kaksi päivää tosi huono olo. Vähintään kahden tunnin välein on pitänyt jotain syödä, ettei tarvii mennä oksentamaan. Onneks en oo vielä oksentanut, enkä todellakaan haluis!:( Esikoista 02 synt. tyttöä odottaessa miulla oli vaan aamulla huono olo, mutta sekin meni sillä ku muisti syödä vaikka hapankorpun tai hedelmän ennen sängystä noustessa, mutta nyt tää on erilaista. On melkein koko ajan huono olo! Toivottavasti tää menee ohi viimeistään 12 vko:lla. Mikä raskausviikko siulla on menossa?

Minä kuulun sitten niihin onnettomiin, joille nämä yöt ei sovi...nyt kyllä mennyt ihmeenkin kivuttomasti ja vasta eka kahdesta yöstä. Tiedän kyllä, että nukuttua saan tasan 8-11, mikä on sitten aivan liian vähän ensi yötä ajatellen, äh! Rv 9+0

Täällä taas viimeisiä viedään, 3,5h:n päästä alkaa viiden vapaan putki. B)

Tosin töistä saa suunnata kotiin lenkittämään ja ruokkimaan koiran ja siitä jatkaa sitten samoin tein päiväkodille esikoisen fysioterapeuttia tapaamaan. Ja siitä sitten shoppailemaan eli illalla voi uni maittaakin... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:
Minä kuulun sitten niihin onnettomiin, joille nämä yöt ei sovi...nyt kyllä mennyt ihmeenkin kivuttomasti ja vasta eka kahdesta yöstä. Tiedän kyllä, että nukuttua saan tasan 8-11, mikä on sitten aivan liian vähän ensi yötä ajatellen, äh! Rv 9+0

:hug: Eikö uni vaan riitä pidempään? :/ Et edes illasta saisi nukuttua vähän lisää?

Varmaan raskasta tuollaisilla nukkumisilla!

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
En mä ole raskaana nyt :) Vanhempi on syntynyt 2005, että on siitä jokunen vuosi aikaa kun on tarvinnut raskauden takia yökkäillä.
Koita jaksaa valvoo :hug:

Kiitos, eiköhän tää tästä!:)Vielä ois vajaa 2,5 h, sit pääsis kotiin. Yksi yö ois viel jäljellä. Oon töissä tk:ssa ( terveyskeskuksessa) akuutti osastolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:

:hug: Eikö uni vaan riitä pidempään? :/ Et edes illasta saisi nukuttua vähän lisää?

Jep, niin on!! Ennen raskautta otin unettomuuteen palasen remeronia, joka toi unen liki klo 16 asti, ja ah sitä levollisuuden tunnetta! Mutta nythän en sitten ota mitään muuta, kuin korkeintaan lasin lämmintä kaakaota...ja en saa valitettavasti nukuttua etukäteenkään, ihme stressi vaan pyörii kun tietää että yöt edessä. Ei tämän äidin elämää nämä vuorotyöt!!

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:

Jep, niin on!! Ennen raskautta otin unettomuuteen palasen remeronia, joka toi unen liki klo 16 asti, ja ah sitä levollisuuden tunnetta! Mutta nythän en sitten ota mitään muuta, kuin korkeintaan lasin lämmintä kaakaota...ja en saa valitettavasti nukuttua etukäteenkään, ihme stressi vaan pyörii kun tietää että yöt edessä. Ei tämän äidin elämää nämä vuorotyöt!!

Auts... :( Raskaus tuo oman pikkulisänsä yötyöhön.

Toivottavasti pääset pian yövuoroista eroon!

täällä myös. Vaan yksi yö kerrallaan, kiitos :) Ihanaa, kolme varttia niin pääsee kotiin. Hiljaista on ollut, vaikea pysyä hereillä. Mä en yön jälkeen nuku kuin tunnin -pari, pääsee heti rytmiin takaisin. Raskausaikana ihan kamalaa valvoa, toiselle hoitajalle vaan sympatiaa ja jaksamista :)

Yhteistyössä