S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo,työvuoro alkoi klo:16 ja päättyy aamulla klo:08. Tunti menee työmatkoihin(yhteensuuntaan siis).
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsi:Täällä myös yksi yökkö, eka yö menossa. Pientä väsymystä on ilmassa. Rask.vko 6+6 menos.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsi:Täällä myös yksi yökkö, eka yö menossa. Pientä väsymystä on ilmassa. Rask.vko 6+6 menos.
Mun mielestä raskausaikana yöt oli hirveitä. Oksensin jatkuvasti :x
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:Minä kuulun sitten niihin onnettomiin, joille nämä yöt ei sovi...nyt kyllä mennyt ihmeenkin kivuttomasti ja vasta eka kahdesta yöstä. Tiedän kyllä, että nukuttua saan tasan 8-11, mikä on sitten aivan liian vähän ensi yötä ajatellen, äh! Rv 9+0
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:En mä ole raskaana nytVanhempi on syntynyt 2005, että on siitä jokunen vuosi aikaa kun on tarvinnut raskauden takia yökkäillä.
Koita jaksaa valvoo :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:Minä kuulun sitten niihin onnettomiin, joille nämä yöt ei sovi...nyt kyllä mennyt ihmeenkin kivuttomasti ja vasta eka kahdesta yöstä. Tiedän kyllä, että nukuttua saan tasan 8-11, mikä on sitten aivan liian vähän ensi yötä ajatellen, äh! Rv 9+0
:hug: Eikö uni vaan riitä pidempään? :/ Et edes illasta saisi nukuttua vähän lisää?
Varmaan raskasta tuollaisilla nukkumisilla!
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:Minä kuulun sitten niihin onnettomiin, joille nämä yöt ei sovi...nyt kyllä mennyt ihmeenkin kivuttomasti ja vasta eka kahdesta yöstä. Tiedän kyllä, että nukuttua saan tasan 8-11, mikä on sitten aivan liian vähän ensi yötä ajatellen, äh! Rv 9+0
:hug: Eikö uni vaan riitä pidempään? :/ Et edes illasta saisi nukuttua vähän lisää?
Varmaan raskasta tuollaisilla nukkumisilla!
Jep, niin on!! Ennen raskautta otin unettomuuteen palasen remeronia, joka toi unen liki klo 16 asti, ja ah sitä levollisuuden tunnetta! Mutta nythän en sitten ota mitään muuta, kuin korkeintaan lasin lämmintä kaakaota...ja en saa valitettavasti nukuttua etukäteenkään, ihme stressi vaan pyörii kun tietää että yöt edessä. Ei tämän äidin elämää nämä vuorotyöt!!