Yötyöläiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä ollaan välillä toimistolla ruokatauolla käymässä. Muutoin tuolla tien päällä koko yön. 2 yö menossa. Me tehdään välillä 7 yötäkin putkeen.

No oikeestaan mulla on jo työt ohi, mut kuitenkin täälä "työpaikalla" vielä, tai "home away home:ssa". Ja enkä mä aamuun asti joudu ajamaan oikeestaan yhtenäkään yönä. Su-ma tais mennä johonkin puoli viiteen. Muuten on jo näin puolen yön jälkeen saanu työt lopetella.

Täällä kans yks "yökkönen" 1/2 menossa, vielä ei väsytä ja oon vihoin ja viimein löytäny tähän työn tekoon semmosen rytmin et jaksaa aina pikkisen paremmin!

Musta tuntuu, että yötyöläiseksi synnytään. Kaikille se vaan ei sovi. Mulle sopii paljon paremmin yötyö kuin päivätyö. Ei tunnu missään, vaikka 7 yötä tekee. Nytkin ekan yön jälkeen nukuin vaan noin 4 tuntia ja aivan pirteä olo on. Viimesen yön jälkeen nukun kans aika vähän, et saa rytmin kääntymään.
Kaveri taasen kertoi, että hälle ei yötyö sovi lainkaan. Kuulema oksettaa ja pyörryttää ja on tosi sekava olo.

Alkuperäinen kirjoittaja hinni harmaana:
Musta tuntuu, että yötyöläiseksi synnytään. Kaikille se vaan ei sovi. Mulle sopii paljon paremmin yötyö kuin päivätyö. Ei tunnu missään, vaikka 7 yötä tekee. Nytkin ekan yön jälkeen nukuin vaan noin 4 tuntia ja aivan pirteä olo on. Viimesen yön jälkeen nukun kans aika vähän, et saa rytmin kääntymään.
Kaveri taasen kertoi, että hälle ei yötyö sovi lainkaan. Kuulema oksettaa ja pyörryttää ja on tosi sekava olo.

Onkohan sillä VTI? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja hinni harmaana:

Onkohan sillä VTI? :D

Sehän se useimmiten on sekavuuden syy:) Se on nyt raukka valvonut 2 yötä ja on ihan tööt. Onneksi sen ei jatkossa enää tartte tehdä öitä kuin harvoin. Paha se on olla, jos hoitaja on "sekavampi" kuin potilaat.
Pitäs kait sitä pian kai tästä suoriutua taas tien päälle. Mä teen kotihoidossa yöpartiointia ja käyn hälyt kuittaamassa. Muutama käynti pitäs käydä ennen kotiinmenoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pumpuli-81:
Mä en ole koskaan ollut yötöissä... Tottuuko siihen? Musta tuntu et mun kuuppa ois ihan sekaisin :laugh:

Kyllä siihen tottuu. Tuo kolmas yö oli hirvee, mutta niin on moni muukin sanonut mulle että se on pahin ja muut ei sitten tunnu missään ja voin kyllä peesata niitä. :)

Muakin vois kai alkaa nimittää "yötyöläiseksi" kun täällä kuitenkin notkun liki joka yö kun vaan saa nukuttua. No, nyt on syy että eräs mies on jo kahtena yönä peräkkäin vienyt mun uneni. Meillä on tänään treffit ja mulla on perhosia vatsassa.

Myös sitä mieltä että tyyppikysymys, yhdelle sopii ja toiselle ei. Itse kuulun näihin joille yötyö sopii paremmin kuin päivä, puhumattakaan kaksivuorosta.

Toiset ei sitten totu millään, vaikka kuinka yrittäisi.

t: pelkkää yötä tammikuusta 2003... (ok, kaksi lasta välissä mut kuitenkin ;) )

Yhteistyössä