Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsukka:Täällä kans yks yökkö huhuilee. Onneks on vaan tää yks ja ainoo yö tähän palaan. On nää vaan niin PIIITKIIIIIÄÄÄÄ nää tunnit.
Alkuperäinen kirjoittaja hinni harmaana:Musta tuntuu, että yötyöläiseksi synnytään. Kaikille se vaan ei sovi. Mulle sopii paljon paremmin yötyö kuin päivätyö. Ei tunnu missään, vaikka 7 yötä tekee. Nytkin ekan yön jälkeen nukuin vaan noin 4 tuntia ja aivan pirteä olo on. Viimesen yön jälkeen nukun kans aika vähän, et saa rytmin kääntymään.
Kaveri taasen kertoi, että hälle ei yötyö sovi lainkaan. Kuulema oksettaa ja pyörryttää ja on tosi sekava olo.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja hinni harmaana:Musta tuntuu, että yötyöläiseksi synnytään. Kaikille se vaan ei sovi. Mulle sopii paljon paremmin yötyö kuin päivätyö. Ei tunnu missään, vaikka 7 yötä tekee. Nytkin ekan yön jälkeen nukuin vaan noin 4 tuntia ja aivan pirteä olo on. Viimesen yön jälkeen nukun kans aika vähän, et saa rytmin kääntymään.
Kaveri taasen kertoi, että hälle ei yötyö sovi lainkaan. Kuulema oksettaa ja pyörryttää ja on tosi sekava olo.
Onkohan sillä VTI?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pumpuli-81:Mä en ole koskaan ollut yötöissä... Tottuuko siihen? Musta tuntu et mun kuuppa ois ihan sekaisin![]()