Meillä PIKKUINEN poika juuri 9kk. Korostan erityisesti että pikkuinen....Syntyessään yli 4kg mutta kasvu on hitaanpuoleista. Nyt neuvolassa käskettiin lopettaa yötissitys, jotta maistuu kiinteä paremmin.....No meillä poitsu menee nukkumaan tissin jälkeen kasilta. Ennen heräsi ekan kerran jopa klo 23 ja sitten melkein kahden tunnin välein.......Nyt mies hoiti viime viikonloppuna yö heräämiset ja nyt mennyt pari yötä ja niin että herää ekan kerran tissille vasta 4-4.30. Elikkä meillä otettiin mies ohjaksiin kun hänelle loma alkoi. Tuttia meillä syötiin alkuun paljonkin, mutta nyt noin kk ollut poissa (kiitos räkätaudin).
Käytännössä siis kun poika heräsi yöllä niin mies meni lohduttamaan ja katsomaan onko kaikki ok. Oli hetken ja tuli pois. Poika melskas hetken ja mies kävi taas tarkistamassa tilanteen. Näin useita kertoja kaksi ekaa yötä. Olen päättänyt kuitenkin että klo 4 jälkeen saa jo tulla tissille, koska syö ilta tissin jo kello 20.
Kaksi yötä meni siis näin , mutta sitten alkoi heräämään vasta neljän jälkeen. Välillä voi huudella jo ennenkin, mutta pienen hetken ja sitten nukahtaa uudestaan. Ei tarvitse edes käydä katsomassa.
Tämäkin on siis niin yksilöllistä. Esikoinen lopetti yöheräämiset tosi varhain ja mun piti itse nousta aamuyöstä pumppaamaan maitoa ettei olis tissit haljenneet......