Yön viihdettä.. Sokkotreffit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sokkotreffiläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sokkotreffiläinen

Vieras
Sokkotreffikumppanisi odottaa viestiä sinulta.
Kanta-Häme: Käyttäjä on hetken poissa. Hän palaa pian!
Moi!
Kanta-Häme: Käyttäjä on hetken poissa. Hän palaa pian!
+Mistä päin hämettä oot ?
-riihimäeltä
-mistä sä =)
+sama kylä..
-ok. Minkä ikänen oot ja mitä etsit?
+en tiedä mitä etsin.. 22vee
-juuh. No mulle kelpaa vähän kaikenlainen seura.
+pelkkä juttelu ?
+missä päin Rixuu sä asut ?
-mielellään livenä jossain vaiheessa... Asun peltosaaressa
+nimes ?
+juu livenä myöhemmin..
-Tero. Mikä sun`?
+Minna
-ok
+mitä teet työksesi? itse olen kosmetologi..
-nam, oon aina haaveillu kosmetologista! mikä sattuma x D
,
-oon verohallinnossa töissä. Toimistoduunia
+no mä en oo haaveillu toimistorotasta
-sen uskon :D

+ootko rixun verotoimistossa töissä ? Mikä oot ammatiltasi ?
-pasilan yritysverotoimistossa. Verotarkastaja
+juups
+no maksetaanko ne verot nyt 4.12 vai vasta 5.12 ? Tallinnaan lähdössä taas 5.12 ja olis kiva ottaa rahat mukaan
-no lue siitä verotuspäätöksestä =) siinähän ne maksulaput tulee mukana jos kerran on maksettavaa
+ emmä semmottiis lue
-jaa jaa =)
+enkä kyllä tiedä missä se on..
-okei
+mutta sinä et tiedä.. :D
-en muista ku en enää tee henkilöverotusta
+niin siis mä saan parisen tonnia palautusta, en siis joudu maksamaan.. +nounou..
-jeps
-okei, kiva palautus
+maksan nääs koko ajan 25%.. eli 5,5% liikaa.. lainojen takia oma verotus +alhaisempi tuloihin nähden..
-ootko hyvä meikkaaja? =)
+juu, ainakin yritän.. Kuin ?
+pitiskö sut meikkaa.. ?
+ ä
-ei
-mut tykkään jos tyttö osaa sen =)
+itse asiassa mä teen meikkauksia tosi harvoin..
+ ai sä puhut henk.koht meikkauksesta.. hihih.. juu osaan.
-ok
-joo, runsas meikki miellyttää enemmän ku sellanen suht näkymätön
+ja meikkaan siis joka päivä. mutta siis asiakkaat tulee yleensä puhdistuksiin +ja muihin hoitoihin eikä meikkauksiin. Hää ja juhlameikit on erikseen
- jees =)
+ Mikäs sua meikissä viehättää? Mä en tee sitä muiden vuoksi vaan tavan ja +tottumuksen vuoksi.. Oma iho on erittäin puhdas, ja hyvinvoiva mutta silti +meikkaan..
+enkä meikkaa paksulti.. musta se ei oo luonnollista.
+sry
-no siis onhan se kaunis ja sexy =P jos osaa tehä hyvän meikin.
- ei se ookaan luonnollista, mut kaunista mun mielestä
+ juu
-millasista miehistä kosmetologit haaveilee?
+raksamiehistä.. :D

-ok =)
+millainen on sun unelmien nainen ?
- sellanen pissiksen näkönen. Mahdollisimman naisellinen
+kriteerit ?
+sano sano vaan!!
-mieluiten hoikka, huoliteltu sillee että kaunis meikki, lakatut kynnet, tuoksuu -hyvältä ja muodikkaat vaatteet. Noin kärjistettynä, mut vähempäänki tyydyn
+no muuten minä mutta mulla ei ole lakattuja kynsiä kun mulla on +rakennekynnet, olen siis myös kynsimuotoilija ja teen rakennekynsiä.. ja +hoikaks mua ei kai voi sanoa ? Olen 175cm ja painan 75kg
+eipä mussa mikään lölly mutta on mistä ottaa kiinni..
+olisko susta kuvaa jossain ? irc,,
-ok. Hmm oonkin aina miettiny sitä että miks jotku naiset ottaa tosi upeet -rakennekynnet, mutta ei lakkaa niitä =) Olin ihan taivaissa kun exällä oli lakatut -tekokynnet... Hmm. Mä oon vaan 174cm ja
- 61 kg
-kuvia löytyy kyl
+koska rakennekynsistä voi tehdä millaisia vain. esim mulla on kärjet nyt liilalla, +oon kokeillut, pinkit, mansikanpunaiset, valkoiset, mustat, pinkit, mutta kyllä +se mansikanpunainen on paras
+ja siis tuo kohta missä on omaa kynttä näkyvillä on usein aina pinkki..ja kärki +erivärinen tai sitten koko kynsi samanvärinen, vaikka sininen jos joku sellaiset +haluaa..
v+ie vaan turhaa aikaa lakkaus siksi "aina" saman näköiset rakennekynnet..
-ai oot joskus lakannu koko kynnen ettei kärkeä? Mä tykkään kyl kauheesti jos t-ytöllä on rakennekynnet käsihoidot on sillon tosi kiihottavan näköstä...
+niin ja sekin vielä että mä kun olen yrittäjä niin mulla saattaa mennä 12-15h +päivässä töihin joten ei siinä sitten enää jaksa lakkailla.. huoh
-joo ymmärrän
+ei se ole lakkaa. vaan uv-geeliä tai acryyliä.. se on kovaa ainesta kun +kovettuu eikä verattavissa lakkaan millään tapaa.. :O

-ok
+mutta hyvä puoli on että aina la ja su vapaa.. saan hyvän elannon ,ma-pe
-kiva =)
+kovin yksipuolista keskustelua.. kerro säkin välillä jotain ? ihan oma-+aloitteisesti, ihan mistä vaan.. Kiitos!
-no kysele vaan mikä kiinnostaa. Kuvat on mm irc-galleriassa nick ****-
-oisko sulla kuvia
+ei oo netissä levityksessä kuvia.. mua näkee livenä ne ketkä haluu.. mutta +koneella toki on.
-juu
+niinkuin mä sanoin, en ole toimistorotasta haaveillut, eikä kolahtanut vieläkään.. (katsoin tyypin kuvat)
+mutta...
-millanen oot luonteelta?
-niih, no en vaihda kyl alaa =) eikä ne raksamiehetkää koko ajan töissä oo.
+tulinen, pippurinen, hellä, periksantamaton, huumorintajuinen, iloinen, +rehellinen, luotettava,, voikohan vielä olla jotain..
+ei oo mutta ne näyttää siltä ihanalta. mikä saa sydämen pomppimaan..

-mä oon ystävällinen, mukava, rehellinen, luotettava, uskollinen, melko -rauhallinen, avoin ja huumorintajuinen, vähän omalaatuinen, kiltti päältäpäin -mutta normaalia seksuaalisempi
-niih, no kyl mullaki kosmetologit saa kuolan valumaan
+ai sie tykkäät naida vaikka yötä päivää? no siinä oltais ees samalla +aaltopituudella.. Mä kyllä tunnustaudun seksin suurkuluttajaksi.. vaan kun +sais sen puolison.. en kumminkaan jakari! No way!
-mm =) mä rakastan seksiä. Oon aika vähän kokenut mutta suhteessa haluisin -kyl useemman orkun vaikka saman päivän aikana
-haaveilen seksistä pitävästä tytöstä

Ruman näköinen mies mutta kai se unohtuu jos synkkaa ja seksi sujuis,, se on kumminkin tärkeää... :)

plussalla kirjoitetut mun ja miinuksella sen miehen..

-miten paljon sä haluisit?
-no arkisin ei juurikaan jaksa töiden takia mutta viikonloput vois käyttää siihen tarkoitukseen..

-ois kiva kokeilla omia rajoja minkälaisiin orkkumääriin voi päästä
+mä voin sanoa että 10 päivässä on jo aika paljon

-se kuulostaa kyllä erittäin pervolta =P
-haluaisin
+mies ei yleensä jaksa!
+niih
-jooh =) no mut mä oon vähä erilainen. Mulla on sellanen muna, että laukeen joskus tosi -herkästi, mut joka orkun jälkeen kestävyys lisääntyy. Ja sit voi olla aika pitkiäkin yhdyntöjä -ennen ku lentää.

-pääsen helposti 4 orkkuun, mutta uskoisin että 10 on mahdollinen jos koko päivä aikaa -
-käytettävissä. Muna on kyl hirmu hellä sellasen jälkeen :D
+kyllä varmasti on.. en vaan oo tavannut ku yhden miehen joka pystyy yli 5 saman päivän +aikana.
-nii. Mäki oon kuullu että yleensä miehet on kestäviä mut pystyy laukeen vaan muutaman kerran - päivässä
-mä taas saan helposti orkkuja ja voin laueta montakin kertaa jos on mahdollisuus sekstailla

Yhteistyössä