Yön pelastus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yön pelastus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="huoh";26208373]Tylsä, aneeminen kappale. Sit joku mammanpoika siinä laulaa alasti ja on kaikkea muuta kuin miehekäs. Ei sytytä eikä pelasta ainakaan mun yötä[/QUOTE]

jospas kattelisit ja varsinkin kuuntelisit kappaletta ilman ennakkoluuloja.tuskin edes kuuntelit minuuttia kauemmin.oon tän kullu aikasemmin ja nyt kun näki videonkin kattelin ja kuuntelin ihan erilailla.

Alkuperäinen kirjoittaja törppö;26208378:
jospas kattelisit ja varsinkin kuuntelisit kappaletta ilman ennakkoluuloja.tuskin edes kuuntelit minuuttia kauemmin.oon tän kullu aikasemmin ja nyt kun näki videonkin kattelin ja kuuntelin ihan erilailla.
Mitäpä jos sä hyväksyisit sen tosiasian että kaikki eivät pidä samoista asioista kuin sinä. Maailmassa on ihmisiä jotka syövät kuivunutta lehmänpaskaa ja pitävät sitä taivaallisena herkkuna mutta kaikki eivät ajattele samoin.

Piti katsoo ja kuunnella tää kahteen kertaan. Erikoinen biisi ja sanat niin monenkin edesmenneissä suhteissa. Jätkä ei paljoo liikkunu mut sen silmien eleet kerto paljon vaikka olikin vaan video ja sen tuskaan eläyty oikeesti. Kuka tää hemmo on? Ikuna edes kuullu tapauksesta.

Yhteistyössä