Yölliset höpötykset.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikkis85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mikkis85

Uusi jäsen
24.01.2008
25
0
1
Vauva 6kk nukkuu omassa sängyssä ja omassa huoneessa.
On öitä ettei herää ollenkaan. Nukkuu siis 20:30-7:00 välisen ajan ja joskus syö yössä kerran. No nyt viime aikoina on tullut pojalle tavaksi herätä 4:00-5:00 aikaan ja on virkeä kuin peipponen. Höpöttelee ja kääntyilee mahalleen. Nälkä ei ole, mutta ei nukuta :/ . Olen sitten monesti heltynyt ja antanut maitoa, jotta nukahtaisi uudestaan ja nukahtaakin kun maitoa saa. Ongelmaksi vain tulee se että aamupala ei tahdo maistua jos yöllä syödään. :/ Onko muilla samanlaisia yöhöpöttelijöitä ja miten olette tilanteessa toiminut?

Meillä oli yhdessä vaiheessa ihan samanlaista, kalkatti keskellä yötä ja näytti ettei asetu uudestaan unille. Olisiko peräti ollut just tuossa puolen vuoden tietämillä. Minä annoin vaan kalkattaa sängyssä sen ajan mitä kalkatti, ei kuitenkaan itkenyt vaan oli ihan tyytyväinen ja jutteli itsekseen. Jossain vaiheessa aina nukahti sitten uudestaan, mutta onhan se rasittavaa kun ei siinä itsekään saa unen päästä kiinni kun toisella asiaa aivan mahottomasti. :D Meillä ainakin oli ohimenevä vaihe, eikä olla heräilty enää pitkiin aikoihin öisin juttelemaan. Vauvalla ikää nyt 8kk.

Meilläkin höpöttelevä vauva. Neiti nyt 9 kk ikäinen, edelleen tulee kausia kun heräilee varhain aamusta/aamuyöstä höpöttelemään. En oo reagoinu höpötyksiin ennen ku on muuttunu itkeskelyksi. Yleensä tyttö onkin nukahtanut uudestaan omia aikojaan ja itsekin olen jo niin tottunu, etten enää noihin höpötyksiin edes herää. Paitsi tänä aamuna, kun tyttö veti itse sängynpäädyssä roikkuvan soittorasiansa soimaan! :laugh:

meilla alkoi olla kans yohopottelya tuossa 5kk ikaisena..(ikaa nyt6 ja viikko)vielakin satunnaisesti herailee. useimmiten 4-5 aikaan heraili ja hopotteli, kaantyili ja ahisi hetken. etsii tutin suuhunsa ja usein vetaa soittolelusta musiinkin soimaan ja nukahtaa siihen. tissia ei enaa yolla oo tarvinnu. joskus suuttuu kun tutti on hukassa ja silloin kaivataan apua.

Yhteistyössä