yolliset hillumiset

Meidan tanaan 5kk tayttava tytto paatti aloittaa yosyomiset uudelleen vaikkei ole sita harrastanut pariin kuukauteen kuin satunnaisesti. No, ei se haittaa, taytyyhan sita syoda jos on nalka, mutta syomisten jalkeen alkaa varsinainen leikki ja touhu, ei unesta tietoakaan.. Siis yleensa menee younille klo 21-22 ja aikaisemmin herasi klo 6-7 aivan tyytyvaisena. Jos herasi yolla syomaan, niin nukahti samantien takaisin. Nyt jo toista viikkoa herailee klo 3-4 lahes joka yo ja ei millaan menisi takaisin nukkumaan syotyaan. Pari tuntia touhuaa, saatuaan rintaa, kaikista tuutulauluista ym. huolimatta.. Ei luulisi olevan kyse mistaan vaivoistakaan, silla tytto on iloinen ja leikkisa (toisin kuin aiti tahan aikaan yosta). Kiinteita ollaan aloiteltu, mutta silla ei ole ollut vaikutusta asiaan.. Viime yona 2 tunnin jalkeen annoin rintaa uudelleen ennenkuin tytto sammui.
 
luulen että johtuu vain nälästä, ja kun on tottunut että saa herätä syönnin jälkeen niin ei tajua että onkin vielä yö.

Hyvä kun olet aloittanut kiinteät. Menee nimittäin jonkin aikaa ennen kuin kiinteillä elo taas ns. tasoittuu.. Kannattaa koittaa eri ruokalajeja, mitkä pitäs sitä nälkää pitempään. Minä olen antanut tuossa vaiheessa tuhtimpaa velliä illalla, että nukkus yöllä pitempään..
 

Yhteistyössä