yöllä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Röyhtäytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Röyhtäytys

Vieras
Röyhtäytättekö yöllä vauvan rinnan syönnin jälkeen? Tuntuu että jos nostaisin vauvan röyhtäsemään niin se herää ja sit kannan häntä taas puolisentuntia tai tunnin että nukahtaa uudelleen? Tuttia ei halua syödä, välillä vaunuissa rauhottuu jos laitan tutin ja poika pitää sitä vain ""huulilla"" :). Ja sit taas aamulla herää aikaisin kun massussa on varmaan ilmaa ja se siellä kaihertaa.

Kyllä todellakin kannattaisin röyhtäyttää jo pikkuinen herää kipuun aamulla!!!! Kyllä ajan mittaan nukahtaa nopeampaa, kun tottuu, että ensin syödään ja röyhtäistään ja sitten taas tutimaan.

vaavi röyhtäytetään yölläkin, nukahtaa tissille, mut sit olalle röyhylle ja jatkaa uniaan siinä ja röyhii.
kyllä kannatta, ettei toisella oo turhia kipuja.

Meillä öisin koitetaan röyhtäyttää vaan eipä sitä tule vaikka kuin olkaa vasten pitelee.Nukahtaa jo tissille ja tooosi harvoin öisin röyhtäsee.Aamuyöstä kyllä myllää ja ähisee pedissä,kai se ilma masussa kiertää.

Meillä oli vauva todella laiska röyhtäisemään ja kärsi paljon vatsavaivoista. Lopulta kun olin monta viikkoa kävellyt yöllä vauva olkapäällä odottaen röyhtäisyä lopetin touhun, nostin olkapäälle jos ei röyhtäisyä heti tullut laitoin kyljelle nukkumaan, yleensä vauva alkoin noin puolen tunnin päästä pyörimään levottomasti, jolloin laitoin vauvan vatsalleen ja yleensä aina röyhtäisy tuli siihen ja sitten varovasti taas kyljelleen ja jatkamaan unia, samoihin aikoihin rupesin nukuttamaan päivällä vatsallaan (mitä ei kyllä suositella).. tämä siis tapahtui kolmenkuukauden jälkeen, sitä ennen ei meillä oikeastaan nukuttu lainkaan vatsavaivojen takia, tai siis vauva nukkui pystyasennossa sylissä, mutta aikuiset ei.. huh onneksi vauvat kasvaa!

Todella harva vauva röyhtäisee nukkuessaan, ja lapsen herättämistähän ei suositella.

Kaksipiippuinen juttu. Itse myöskin painiskelen saman ongleman kanssa... huoh.

Meilläkin on tyttö tosi huono röystäsee! Luovuin itse suosiolla yöröyhtättämisestä eikä siitä seurannut mitään haittaa. Kokeilemalla löydät teille parhaan tavan!

Yhteistyössä