Yöllä tuli keskenmeno..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KeljuK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KeljuK

Jäsen
21.06.2007
888
0
16
En olis muuten koskaan uskonu,että noin käy.siis että tuun ehkäsystä huolimatta raskaaks :snotty: :snotty:
viimekuunlopussa oli vuotoo,oon tosi pitkään ihmetelly kun on aivan raskausoireita ollu.
Eilen aamuna jo alko tihutteleen ja yöllä lävähti sit verta tuleen ku esterin jostain :snotty: ,sitä verta ja klönttien määrää se oli ihan järkyttävää ja vuotaa edelleen et saa tunnin välein käydä vaihtamassa.
Yöllä kävin lekurissa hakemassa pehvaan piikin et helpotti vähän ja samalla otti sitten sen verikokeen,missä näki jotain et onko vai ei et oli 500 päälle se arvo.
Ootella et neuvolaan saa soitella, tää kierukka kyllä lähtee meikältä kävelee.

kannattaa seurata vuotoa jos klönttiä tulee kamalasti/ovat isoja niin olisi syytä lääkärin harkita kaavintaa.

Ja tuon takia mulle ei tule kierukkaa, liikaa käyny tutuille tuota että nyt onvarma ehkäisy ja..

Jaksamista sulle kovasti! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja v:
oho:/
:hug:
Juu ei tarvi halihymiöitä.
Ihmettelen vaan onko yleistä tolleen keskenmeno kierukan kanssa,mä olen ymmärtänyt että ei sitä edes huomaa jos se menee kesken..
Tätä oli vaan todella vaikee olla huomaamatta ku sattu nii pirusti ja verta tulee ku mistäkin putouksesta :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
kannattaa seurata vuotoa jos klönttiä tulee kamalasti/ovat isoja niin olisi syytä lääkärin harkita kaavintaa.

Ja tuon takia mulle ei tule kierukkaa, liikaa käyny tutuille tuota että nyt onvarma ehkäisy ja..

Jaksamista sulle kovasti! :hug:

Seurailen joo ja oottelen et saan neuvolaan soittaa,lähtee kierukka meinaan vekka heti ku mahollista. :snotty:

Yhteistyössä