E
ef3
Vieras
mistä johtuu kauhee hikoilu yöllä, lakanat ja peitot ja kaikki ihan märkänä hikoilun takia... mistä vois johtuu????
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bb:oliko se kerta hikoilu vai jatkuvaa? mä hikoilen silloin kun kuume laskee, muuten kuivana kiitos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja totuus:no simpat kuoleet sukupuuttoon.ukkojen vaihdevuodet tai sit näet märkiä unia
Alkuperäinen kirjoittaja parturi:ai märät unet?jos oot muuten vanhana syntynyt.ootko muuten kalju?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:kannattaisko käydä lääkärin juttusilla, jotta tulisi poissuljettua se, ettei ole mitään vakavampaa
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mä myös hikoilen öisin ihan älyttömästi |O kannattaa tarkastaa kilpirauhasen toiminta. mun pitäis myös mennä lääkäriim, kun on jatkunut jo 2kk.
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:kannattaisko käydä lääkärin juttusilla, jotta tulisi poissuljettua se, ettei ole mitään vakavampaa
Siis voiko hikoilu olla merkki jostain sairaudesta?Sukupuolitauteja ei löydy. Ap, kauanko sulla on tätä kestäny? Hikoiletko myös silloin, kun sinulla on kylmä? Itse hikoilen päiväsaikaan vain silloin kun mulla on kylmä. Mitä kylmempi, sitä enemmän hikoilen ja tärisen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä kans yks yöhikoilija, mulla tuntuu olevan kausittaista hikoilu, välillä en hikoile niinkään mut toisinaan on paita&peitto ihan märkänä, voikohan johtua jostain hormonitoiminnasta?