G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Mun elämä
Mikäs sun elämässä mättää?
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Mun elämä
Moni asia.Vuoren huipulla on rahaongelmat.Kai se joskus helpottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Kurjaa :| Toivottavasti pian saisit/saisitte raha-asiatkin reilaan! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja no vaikka:Juova mies
Heikko raha tilanne! Mä haluan töitä!!
Taaperolle hermostuminen
Alkuperäinen kirjoittaja no vaikka:^ Miten voi olla, kun saa virtuaali halauksen tulee vesi silmiin?! :'(
Kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja no vaikka:^ Miten voi olla, kun saa virtuaali halauksen tulee vesi silmiin?! :'(
Kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja wer:vitu**aa, koska menkat alkaa satavarmasti. jälleen kerran =( aina ja ikuisesti, vuotakoot veri....
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Alkuperäinen kirjoittaja wer:vitu**aa, koska menkat alkaa satavarmasti. jälleen kerran =( aina ja ikuisesti, vuotakoot veri....
Hö.. Jos toivot raskautta ni toivot. raskaudut oikein pian!! Ja et menkat ei ny sit alkaiskaan :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Mun elämä
Moni asia.Vuoren huipulla on rahaongelmat.Kai se joskus helpottaa.