mä en ainakaan ole selvinpäin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari todellakin harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari todellakin harmaana

Vieras
Vituttaa ihan sikana..testi näyttää haamua,nyt ehkä kp 23/27 ja enhän mä kuitenkaan raskaana ole...miksi olisin???

Eihän tässä ole kuin vuosi jo perhana yritetty....Hajoo pää

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Kantseis olla selvinpäin jo yrityksen aikana -molempien, niin se onnistumismahdollisuus olis isompi =)

Et ole tosissasi. Ihmiset voi yrittää lasta vuoden, pari helpostikin - KOKO tämä aikako pitäisi elää kuin olisi jo raskaana?

no kun mä tiedän etten voi raskaana olla.Kun tääl haukutaan tuota clearbluen testiä ihan olan takaa.

Miten hemmetissä tää lapsen yrittäminen on näin vaikeeta????Mutta jos haamun saa niin kuulemma ei tarkoita mitään....

Alkuperäinen kirjoittaja Huhhuh:
Kantseis olla selvinpäin jo yrityksen aikana -molempien, niin se onnistumismahdollisuus olis isompi =)

Et ole tosissasi. Ihmiset voi yrittää lasta vuoden, pari helpostikin - KOKO tämä aikako pitäisi elää kuin olisi jo raskaana?

Mä en ymmärrä koko lapsen yrittämistä, mutta jos tosissaan yrittää, eli sitä asiaa touhuaa, niin toi olis sieltä helpommasta päästä verrattuna moneen muuhun juttuun, mitä asian eteen tehdään...

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
no kun mä tiedän etten voi raskaana olla.Kun tääl haukutaan tuota clearbluen testiä ihan olan takaa.

Miten hemmetissä tää lapsen yrittäminen on näin vaikeeta????Mutta jos haamun saa niin kuulemma ei tarkoita mitään....

Kyllä haamu on positiivinen tulos. Sinuna mä olisin juomatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Huhhuh:

Jos alkoholittomana oleminen on niin vaikeaa, niin ei ehkä kannata hankkia lapsia :xmas:

Mulla on useampi haamu kotona varttumassa...

Toisaalta ymmärrän epätoivon ja turhaantumisen..

Jos on haamu, kokeile ylihuomenna uudestaan, mutta nyt ehkä hiljalleen kannattaisi vaihtaa mehuun?

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
no kaikki väitää ettei se mitään merkkaa..siis tolla testillä se haamu.Hitto ihan sama...tällänen maho lehmä...

Yhtään mikään testi ei saa aikaan haamua, jos ei raskaushormoonia ole. Ennemmin mä sanoisin, että oikein herkät testit antaa sen haamun jo ennen kun menkkojen pitäis alkaa ja ne menkat onkin sitten keskenmeno.

No miksi täällä kaikki sitten sanoo että tuosta testistä tulee ns. vääriä haamuja?????
Se olisi suurin joululahja meille jos olisin nyt raskaana.....Mutta ei vaan uskalla luottaa siihen.

Moni juo tuossa vaiheessa tietämättään raskaudesta ja sen ei pitäisi aiheuttaa mitään.
Itselläni kyllä tulisi moraali vastaan kuitenkin jos tietäisin olevani raskaana ja joisin vaikka se ei todellakaan vammauta lasta.

Yhteistyössä