yökylään ekaa kertaa..

KYllä se hyvin menee,ja voi sitä ihanuutta kun saa nukkua jos vain osaa :whistle:

wau mulle ei tullut ollenkaan tuota mun nimimerkkiä vaikka olen kirjatunut..kummitteleeko täällä :whistle:

anna lapselle mukaan oma tyyny ja peitto, on jotain tuttua ainakin. meillä lapsi jos on ollut mummulla hoidossa niin hyvinmielin on mennyt nukkuu kun omat petikamppeet matkassa.

Minkä ikäinen? Meillä olleet yökylässä 3 kk iästä saakka. Kuukausi sitten esikko oli eka kertaa yökylässä kaverilla, minun hyvän ystäväni luona, joka asuu samassa pihassa =) Hyvin meni.

Mulla on kauhee stressi jo nyt kun pitäs poika viedä tammikuun lopussa yökylään, mies täyttää 30 ja olis tarkotus mennä juhliin :D . Poika on sillon reilu 1-v. :)

Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Minkä ikäinen? Meillä olleet yökylässä 3 kk iästä saakka. Kuukausi sitten esikko oli eka kertaa yökylässä kaverilla, minun hyvän ystäväni luona, joka asuu samassa pihassa =) Hyvin meni.
Tyttö on nyt 2v5kk. Saman ikäisenä poikakin suunnilleen oli yökylässä ekaa kertaa. Aiemmin emme ole halunneet laittaa ja täysimetin 6kk ikään saakka, tuttipulloa ei ole huolinut koskaan joten vauvana yökyläily olisi ollut mahdotontakin.

Yhteistyössä