yöksi kotiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vainoharha?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vainoharha?

Vieras
Mies on lähdössä ulos kaveri- ja urheiluporukassa. Oli aluksi lähdössä vain muutamalle mutta nyt kyselikin voisiko jäädä yöksi kaverin kanssa hotelliin koska se tulee halvemmaksi kun ottaa taksi kotiin.

Heräsi epäilys. Mies haluaa aina tulla yöksi kotiin baarireiuusiltaan. Nyt yhtä-äkkiä haluaakin jäädä hotelliin..? Selitti että kaverilla on ilmainen hotelliseteli. Koska kaveri on sinkku, luulisi että kaveri haluaa jonkun daamin siinä tapauksessa huoneeseensa?

Sanoin etten pidä koko ajatuksesta, koska asumme kuitenkin niin lähellä ""viihdekeskusta"" joten voi ihan hyvin tulla kotiin yöksi. Mies on muutaman kerran vuodessa urheilukisoissa ja koska ne pidetään eri kaupungeissa, yöpyvät luonnollisesti pelipaikoilla. Tästäpäs sota syntyi, kun itse olen usein työmatkoilla ja yövyn ulkomailla, en luonnollisesti voi estää mutta miksi kysyä jos ei halua kieltävää vastausta. Ja kun lukee näitä juttuja tulee vainoharhaiseksi? En pidä mustasukkaisuudesta mutta nyt tunnustan tuntevani jotain mikä ei tunnu hyvältä.

Ajatuksia? Olenko pirttihirmu? Olisi niin ihanaa luottaa sinisilmäisenä mieheen. Ei ole tietääkseni koskaan pettänyt mutta kerta se on ensimmäinen.

On mielestäni ihan normaalia, että tilanne on mielestäsi epäilyttävä. Varsinkin jos näin ei ole koskaan käynyt eikä oikeasti ole mitään syytä jäädä hotelliin. En usko että epäilisin omaa miestäni vaikka asumme muutaman km:n päässä keskustasta koska uskoisin, että hän haluaa vain jatkaa hauskan pitämistä.

Älä syytä miestä vielä mistään kun et tiedä onko syytä. Mutta seuraa tilannetta jatkossa. Uskon, että jos hän olisi alkanut pettää saisit sen selville. Epäreilu keino; katso tekstarit/puhelut esim huomenna.
Tai jos olet tosi hermona kysy mikä hotelli ja soita hotelliin kun tiedät että he ovat siellä ja kysy onko X niminen kaveri siellä (koska jos on oikeasti sellanen kuponki niin asunevat kaverin nimellä).

Nuo nyt ovat ehkä epätoivoisia keinoja, mutta mielestäni ihan ok jos saat sillä mielenrauhan eikä miehesi saa tietää. Voit ainakin luottaa jatkossa jos kaikki onkin ok.

Niin varmaan juu, ilmainen hotelliseteli! Selityksiä riittää. Itse en ainakaan uskois tuohon, varsinkin jos kotinne on lähellä. Toisaalta ei kannata murehtia liikoja menee vain hermot. Ihminen pettää jos pettää, hän siitä kärsii ja potee huonoo omatuntoa,,,,,ehkä. Mitä ympärilleen katselee ja kuuntelee niin kaikki pettää ja käyttää tilaisuuden heti hyväkseen mikäli sellainen tulee. Itse olen jo hiukan vanhempi nainen ja nuoremmat miehet yrittää jatkuvasti iskeä ja haluaa salarakasta vaikka on omat tyttöystvät ja vaimot. Sellaista elämä on.

Yhteistyössä