Yökerhoon raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "linda"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"linda"

Vieras
Olemme menossa mieheni kanssa ystäväni 26-vuotisjuhliin ja sieltä olisi tarkoitus lähteä vielä yökerhoon jatkamaan. Mielelläni lähtisin myös baariin hiukan tanssahtelemaan ja viettämään aikaa ystävieni seurassa. Olen kuitenkin raskaana ja mietin, että mitäköhän kaikkea tulisi ottaa huomioon? Ja mahdankohan saada kovinkin paljon pahoja katseita kun tanssilattialla sprite-lasi kourassa heilun? :O

no ei se raskaus mikään sairaus ole. kyllä siellä raskaana on tullut käytyä, kun ei se sosiaalinen elämä lopu siihen plussaan. että limpparilasi vaan kouraan ja tanssimaan

kannattaa mennä mielellään johonkin rauhallisempaan tai aikuisempaan paikkaan ei esim. jonnekkin missä teinit riehuvat tai painivat keskenään ja saattavat tönäistä tai potkia sinua..saatat saada katseita mutta minkäs teet? jos joku kysyy niin kerrot mitä lasissa on nin kerro, itse join kahvia/teetä niin en sitten tiedä..

Siitä vaan juhlimaan! Jos joku kyräilee niin ihan on oma ongelmansa. Jos tulee jotain motkottamaan niin voit ihan ystävälliseen sävyyn sanoa juovasi Spritea (tai mitä sitten juotkaan). Todennäköisesti kuitenkaan ketään ei kiinnosta eikä kukaan kiinnitä asiaan edes huomiota. Ei kai siinä huomioon tarvi muuta ottaa kuin että juo alkotonta. Ja jos käy niin että alkaa väsyttää ennen kuin muita niin sitten vaan kotiin.

Kiitoksia vastauksista! :) Enköhän minä nyt sitten vaan ilmoita ystävälleni, että meidät saa lisätä myös yökerholistaan. Lähdetään sitten mieheni kanssa aiemmin pois jos alkaa väsyttää ennen aikojaan :D

Kannattaa tosiaan varoa känniläisiä, muutenhan nyt (varsinkin kun tupakointi on joka paikassa eristettyä) raskaana voi ihan hyvin juosta baareissa oman jaksamisen mukaan. :)

[QUOTE="linda";25449923]Kiitoksia vastauksista! :) Enköhän minä nyt sitten vaan ilmoita ystävälleni, että meidät saa lisätä myös yökerholistaan. Lähdetään sitten mieheni kanssa aiemmin pois jos alkaa väsyttää ennen aikojaan :D[/QUOTE]

Ihan huvikseni ja ystävällisesti kysyn, mutta minkä ihmeen takia sen sun miehenkin pitää sieltä lähteä ennen aikojaan, jos sua alkaa väsyttämään?

[QUOTE="Madrid";25449994]Ihan huvikseni ja ystävällisesti kysyn, mutta minkä ihmeen takia sen sun miehenkin pitää sieltä lähteä ennen aikojaan, jos sua alkaa väsyttämään?[/QUOTE]

miksipä se ukkokaan sinne jäis kun molemmat kuitenki kotiin menossa... eipähän tarvi raskaana olevan yöllä kulkea hullujen juoppojen seassa pitkin yötä..

[QUOTE="Madrid";25449994]Ihan huvikseni ja ystävällisesti kysyn, mutta minkä ihmeen takia sen sun miehenkin pitää sieltä lähteä ennen aikojaan, jos sua alkaa väsyttämään?[/QUOTE]

Meillä on yleensä tapana lähteä yhdessä siinä vaiheessa kun toinen kotiin haluaa, jos siis yhdessä ollaan juhlimaan lähdettykin. Ei se tietenkään mikään pakko ole, mutta yhdessä on kivempi lähteä kuin yksin (+ yleensä se ilta jatkuu kaksin kotona ennen nukkumaanmenoa muissa merkeissä ;) ). <3

[QUOTE="Vieras";25450051]Juu, noihan ne syyt sille ukon kotiin pakottamiselle onkin... :D[/QUOTE]

No meillä ei ainakaan ketään pakoteta kotiin, sitä vaan on tullut tavaksi lähteä yhdessä kotiin. :) Saa jäädä jos huvittaa.

Ei minkään tähden, mutta luulenpa vaan, että mun mieheni ei päästä kyllä raskaana olevaa vaimoaan lähtemään yksin yönselkään suunnistamaan hotellille vieraassa kaupungissa ;)

• Tykkää
Reactions: tulitikkutyttö
No olin kyllä useasti baarissa esikoista odottaesaa ja muutaman kerran nyt toistakin. Eipä kukaan sen ihmeemmin katsellut. Työpaikan pikkujouluissa tuli sen spriten lisäksi otettua mm. alkoholitonta mustikkashottia (eli mustikkakeitto kermavaahdolla). :)

Eniten täyttyy ottaa huomioon se että ihmiset oikeesti tuuppii ihan älyttömästi ja kun ilta eteni ja porukka lisäntyi niin ei kyllä tanssilattialle ollu enää asiaa.

Oman raskauteni viimeisellä kolmanneksella kävin yökerhossa/baarissa melkein joka viikonloppu. Kavereilla oli hauskaa kun oli aina kuski käsillä. Limppari alkoi kyllästyttämään aika nopeasti, joten aloin tilailla alkoholittomia drinkkejä ja pirtelöitä. Kerran jos toisenkin ventovieraat tuijottivat murhaavasti mutta vain kerran minulle tuli joku känniääliö avautumaan että enkö ymmärrä mitä teen lapselleni ja että saunan taa minut pitäisi viedä. Portsari hoiti häirikön kuitenkin ulos nopeammin kuin edes ehdin alkaa tilittämään juomieni sisältöjä ja ravintoarvoja :D

Sen synnytyksen jälkeen kuitenkin näkee meneviä kavereitaan vähän harvemmin, eikä vauvaa voi noihin iltarientoihin mukaan ottaa joten piti käydä baarissa vielä kun kerkesi näkemässä niitä ei niin läheisiäkin kavereita. Toisaalta, on ne pahat katseet ihan ymmärrettäviäkin, itsekin olen paheksunut randomin raskaanaolevan polttamista kaupungilla, vaikken voikaan tietää että polttaako ketjussa vai oliko se tyyliin ainoa tupakka koko raskausaikana vai jotain siltä väliltä. Eipä kyllä tulisi silti mieleenkään alkaa asiasta huomauttelemaan ilman parempaa tietoa.

Kävin kerran raskaana baarissa, synnytin seuraavana päivänä :D

Ei kukaan pahalla katsonut mua mahan kanssa, lähinnä ihmettelivät kuinka mä jaksan. Hauskaa vaihteluahan se vaan on, mee vaan rauhassa.

Yökerhoissa olen käynyt kaikkien raskauksien aikana, pitemmällä ollessa olen varonut kännisten horjahteluja ja valinnut paikan tanssilattialta siten, että riskit kenenkään tönäisemäksi joutumiselle ovat mahdollisimman pienet. Ihmiset ovat yleensä olleet ystävällisen uteliaita mahan suhteen =) rv 39 monta tuntia tanssittuani oli selkä seuraavana päivänä kovilla, muuten sitä jaksoi ihan hyvin pilkkuun asti :D

Yhteistyössä