YÖK YÖK YÖK. (älä avaa jos oot herkkä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekan odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ekan odottaja

Vieras
täällä on PALJON kysymyksiä raskaana olevilta mutta mä odotan esikoistani enkä todellakaan tiedä kaikkea. Eikä oo muutakaan paikkaa mistä kysyä.

Kävin äsken suihkussa ja pesin alapäätäni ja tunsin jonkun "natturan" siellä. Ja se olikin sellainen valkoinen noin nuppineulanpään kokoinen pallero, niitä tuli useempia. YÖk!! Mitähän hittoa se oli?

Rv 39+4

Alkuperäinen kirjoittaja ekan odottaja:
täällä on PALJON kysymyksiä raskaana olevilta mutta mä odotan esikoistani enkä todellakaan tiedä kaikkea. Eikä oo muutakaan paikkaa mistä kysyä.

Kävin äsken suihkussa ja pesin alapäätäni ja tunsin jonkun "natturan" siellä. Ja se olikin sellainen valkoinen noin nuppineulanpään kokoinen pallero, niitä tuli useempia. YÖk!! Mitähän hittoa se oli?

Rv 39+4

siis oliko pimpin vai perseen puolella? jos pepun niin voipi olla pukamat. ihan normaalia.

lisäks eilen ja tänään tullut paljon sellata kellertävää limaa. ei samanlaista kuin normi valkovuoto.

tullut ihan niin paljon et piti pitää paperia pöksyssä. oli 3x veskipaperia tateltuna puoliksi ja silti läpi mennyt.

Alkuperäinen kirjoittaja piia:
Alkuperäinen kirjoittaja ekan odottaja:

Rv 39+4

siis oliko pimpin vai perseen puolella? jos pepun niin voipi olla pukamat. ihan normaalia.

eikun römpsästä tuli.

ja pukamathan ei irtoo :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
lisäks eilen ja tänään tullut paljon sellata kellertävää limaa. ei samanlaista kuin normi valkovuoto.

tullut ihan niin paljon et piti pitää paperia pöksyssä. oli 3x veskipaperia tateltuna puoliksi ja silti läpi mennyt.

Mulla tuli limatulppa sellasina paloina useampana päivänä.

esikoisesta irtosi vuorokautta ennen synnytystä tolleen palasina, ihan valkoista limapalloa. yksi isompi köntsä tuli sitten sisätutkimuksen jälkeen.

kuopuksestakin irtosi palasina (ei valkoista) mutta irtosi jo reilu kuukausi ennen synnytystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Et sitten osaa pikkuhousunsuojia käyttää?

suihkussa käydessä pikkuhousunsuojat?? en oo ikinä tommosta kuulutkaan...

No ei, vaan siinä vaiheessa, kun ap on tunkenut vessapaprua housuihinsa!

mitä väliä onko se paprua vai pikkarinsuoja?

Nykyään vessapapru paljon imukykysempi kuin joku pikkuhousunsuoja ja se tulee vaihdettua usein kun tuntee et märkä. ihan niinkuin ap kertoi.
jotenka sun ongelmasi oli?

Yhteistyössä