siis mä just tulin tänne palstalle kirjoittamaan ihan samasta ongelmasta: meidän 7 kk syö edelleen öisin vaihtelevasti 1-4 kertaa, nyt kun viikko sitten lähti liikkeelle niin 3-4 kertaa on yöllä halunnut tissiä. on ilmeisesti niin paljon kasvanut energiankulutus. illalla syötetään kyllä puuroa ja hedelmäsosetta niin paljon kun menee, mutta muutaman tunnin unien jälkeen herää vaatimaan tissiä. useimmiten kun herää ei rauhoitu ennen kuin saa tissin suuhun (nukutaan perhepedissä, mikä tekee siitä aika helppoa), tutti ei kelpaa. joskus saattaa nukahtaa tyynnyttelyn jälkeen mutta harvemmin. yritin viikko sitten siirtää omaan sänkyyn, js se ois helpottanut, mutta kun sain nousta 5-6 kertaa yössä niin en mä vaan jaksanut ja poika palas takaisin meidän viereen. siinä saan sentään nukuttua myös kun poika syö. meidän poika on hoikkaa mallia, joten en minä häntä nälässäkään voi öitä koittaa pitää, mutta kyllä tää alkaa väsyttää varsinkin kun töihinkin ois kohta palattava :ashamed:
mutta se, että täällä on muitakin samanlaisia sai mut jo paremmalle mielelle. ettei ollakaan mikään erikoistapaus

kyl kai se siitä ajan kanssa rauhoittuu. kaverin 6 kk on ollut unikoulussa eikä saa ruokaa 14 tuntiin mikä on musta rääkkäystä, enkä itse kyllä lapselleni moista alkaisi tekemään..