Yövierailu ystäväperheen luona?

• Viestiketjun aloittaja mä en keksi mitään
  • Ensimmäinen viesti
mä en keksi mitään
Mitä mä veisin sinne? Jotain ruokaa tms?! Lakanoita ja pyyhkeitä ei kuulemma tarvitse, jotenkin vaan tuntuu että nekin voisi viedä. Ei tulisi niin paljon heille pyykkiä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Olisiko jotain hyvää aamiaisherkkua, jota voisitte yhdessä sitten syödä?
nii, jotain kuitenkin olisi kiva viedä. Meitä menee kuitenkin sinne minä ja kaksi lasta. Heillä myös kaksi lasta. Toisaalta mietin, voisikohan illaksi tehdä jotain (mutta mitä ).

ap
Ja vielä lisäys, että he ovat muuttamassa pois maasta vähän ajan päästä, joten kauheasti en mitään säilyvää/pysyvää viitsisi viedä, kun he niistä juuri yrittävät päästä eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
No musta tuntuis vähän kiusalliselta mikäli vieraat toisi omat petivaatteet mukana, vaikkakin ajattelisivatkin vain meidän pyykkimäärää..Mutta se aamiaisidea on hyvä B)
Sama, musta tuntuis siltä et onko vieraiden mielestä meillä jotenkin paskasta tms.. :D

Tihis
Minä ainakin pidän itsestäänselvyytenä, että otan petivaatteet mukaan jopa oman äitini ja veljeni luokse.

Siskoni taas on samanlainen kuin minä: kun tiedän, että on yövieraita tulossa, teemme petit valmiiksi. Siihen jos joku laittaa omat lakanat päälle, sekin on ok.. :))

Joo, ehkä veisin ruokia, jos ei ole hankala kuljettaa/säilyttää pitkää matkaa tai jos yöpaikkaa lähellä on kauppa, joka on auki, kun saavumme yökylään.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tihis:
Minä ainakin pidän itsestäänselvyytenä, että otan petivaatteet mukaan jopa oman äitini ja veljeni luokse.

Siskoni taas on samanlainen kuin minä: kun tiedän, että on yövieraita tulossa, teemme petit valmiiksi. Siihen jos joku laittaa omat lakanat päälle, sekin on ok.. :))

Joo, ehkä veisin ruokia, jos ei ole hankala kuljettaa/säilyttää pitkää matkaa tai jos yöpaikkaa lähellä on kauppa, joka on auki, kun saavumme yökylään.
Mutta mitä sä veisit? Ja siis ei ole pitkä matka koko paikkaan

Yhteistyössä