YÖÖÖK! kuoriaisia ja toukkia...

• Viestiketjun aloittaja ällöttäviä
  • Ensimmäinen viesti
ällöttäviä
Meiltä löytyy aika ajoin enemmän tai vähemmän vyöihrakuoriaisia..kai.. enemmän kyl on näkyny toukkia ku kuoriaisia mutta silti..

Ja ne kun lukemani perusteella syövät raatoja ja niiden jätteitä..ja kehotetaan hävittämään talosta kaikki raadot,linnunpesät, ampiaisenpesät ym ym ym..mutta mites hemmetti pystyy kaikki hävittämään, kun mitä todennäköisemmin ne raadot esim hiiret ovat tuolla rakenteiden sisällä..

yhyhyy..mä en jaksa enää

Meilläkin oli niitä yhdessä vuokrakämpässä, onneksi päästiin muuttamaan pois. Missä huoneessa eniten näkyy niitä? Meillä oli keittiössä kun partsin ovi löytyi sieltä. Ostin super raidia ja klorittia. Ensin siivosin kloritilla kaikki paikat ja suihkutin raidit sitten listoihin, kaappeihin ja kaikkialle missä olin niihin törmännyt. Ainakaan en enää nähnyt niitä sen jälkeen.

ällöttäviä
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Eikö ne syö ihan kotitalousjätteitä ym?
kai ne niitäki syö tai tykkäävät ainaki hajusta..mutta se nyt tuskin on tän kämpän ongelma..roskat viedään päivittäin roskikseen joka sijaitsee n.50m päässä talosta

ällöttäviä
Alkuperäinen kirjoittaja Omppompooa:
Meilläkin oli niitä yhdessä vuokrakämpässä, onneksi päästiin muuttamaan pois. Missä huoneessa eniten näkyy niitä? Meillä oli keittiössä kun partsin ovi löytyi sieltä. Ostin super raidia ja klorittia. Ensin siivosin kloritilla kaikki paikat ja suihkutin raidit sitten listoihin, kaappeihin ja kaikkialle missä olin niihin törmännyt. Ainakaan en enää nähnyt niitä sen jälkeen.
keittiössä ja makkarissa on ollu ja kai niitä muutama on olkkariinki eksyny ku on keittiön ja makkarin välissä.

just vaan luin et kissan ja koirien kuivamuonan haju houkuttelee niitä myös...täytyy siis hommata joku tiivis purkki niille

Ne on muuten ällöttäviä! Minä heitin kaiken keittiöstä muuten pois, siis jauhot, pussit yms kuivat tavarat ja siivosin. Ainoat mitä jäi oli astiat ja jääkaapin sisältö :D Mutta auttoi asiaan =)

Kannattaa alkaa kunnolla jynssäämään ja kaikki hävittää. Sitten myrkyttää jollain, jos se tehoaisi.
Ja jos ei vaikuta niin myrkyttäjä paikalle.
Ja nuo kuoriaiset ei tarkoita sitä että eläisi paskan keskellä, niitä vain kesäisin ilmestyy ja nekin leviää ja pesii nopeasti.

Africanwife
Alkuperäinen kirjoittaja ällöttäviä;20990819:
keittiössä ja makkarissa on ollu ja kai niitä muutama on olkkariinki eksyny ku on keittiön ja makkarin välissä.

just vaan luin et kissan ja koirien kuivamuonan haju houkuttelee niitä myös...täytyy siis hommata joku tiivis purkki niille

Ekan kerran tapasin noi ällötykset just kissan raksukipon luota, nyt niitä ei ole enää siellä mutta eilen oli keittiön leikkuulaudalla, jonka pesin kuumalla vedellä ja muutkin laatikot samalla. Nyt epäilen että mahtaako löytyä jauhokaapista vielä lisää? Talonmies tulossa tänään ja toivottavasti kera myrkkyjensä.

Yhteistyössä