yöllä kauhee hikoilu... lakanat märät.... apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ef3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei käy ehkä vastauksesta , paremminkin kysymys. Hikoilen aamuyöllä niin ettei nukkumisesta tule mitään, päivälläkin hikoilen mutta ehkä tunnin välein ja sitten palelen. eikö kellään ole vastausta?Älkää tarjotko menopaussia vaikka nainen olenkin koska olen yli 80 vuotias.

Itsekin olen alkanut hikoilemaan todella paljon öisin, riedetkin on ihan hiestämärät. Kummallista vaan, että ku yöllä hikisenä herää, on kylmä eikä kuuma. Vaihdevuosista tusin minulla kys, sillä ikää löytyy 20 v...

maasäteily laittaa hikoilemaan..
:laugh:

Kannattaa laittaa foliohattu päähän yöksi niin säteily heijastuu pois ainakin osittain. Toinen vaihtoehto on käyttää ammattitaitoista maasäteilykonsulttia joka ajaa maasäteilyn pois pysyvästi. Tarjoan palveluksiani tuhannen euron könttämaksulla ja toimitus voidaan tehdä myös etänä, pelkkä osoite riittää. Syystarjouksena kaupan päälle häädän myös kummitukset jos sellaisia kiinteistössä on.

Itselläni on myös ajoittain hyvin runsasta hikoilua. Sairastuin sähköherkkyyteen (myös langaton teknologia, kännyköiden, tukiasemien ja wlanien mikroaaltosäteily), jossa yksi oireista on kehon lämmönsääteilyhäiriöt - kylmä/vilu tai kuuma/hikoilu.

Löydin netistä myös artikkeleita lisämunuaisten toimintahäiriöstä/ylirasituksesta, jossa näytti olevan aamuöinen runsas hikoilu.

Selvitysteni mukaan kehossa yöllä toimivat ensisijassa puhdistavat toiminnot ja elimet. Uskoisin, että niissä on jokin epätasapaino. Kuulemma kiinalaisen lääketieteen mukaan hikoiluun liittyy sydämen/verisuoniston - keuhkojen - munuaisten epätasapaino. Ruokavalio vo myös rasittaa ja aiheuttaa epätasapainoa, esim. runsas suolan käyttö.

Kyse voisi olla myös hormoniongelmista.Katso DHEA, liittyy myös lisämunuaisiin jälleen.

Kärsin kolmevuotta runsaasta yöhikoilusta. Lääkärikäynneistä ei mitään apua mitään ei löytynyt! KUNNES minulla todettiin virtsakiviä jotka eivät aiheuttaneet mitään suurempaa kipua! Nyt ne hoidettiin pois (ESWL) ja yöhikoilu loppui kuin seinään. Eli kaikki nyt vaan vaatimaan kuvauksia virtsakivistä jos jollain olisi sama syy. Ultraäänellä niitä ei löydy, vaatikaa kunnon kuvaukset!