:heart:Alkuperäinen kirjoittaja !!!:Minä en kuulu joukkoon. N. 20 v. sitten kuuluin. Nyt vain nostan hattua teille, jotka jaksatte... eipä silloin myöskään ollut nettiä osastoilla
Voimia yötyöläisille, missä olettekin!!
MeilläAlkuperäinen kirjoittaja yökkö:missä noin pitkiä yövuoro putkia et 11 yötä?
Hui, mitä työtä teet kun on noin pitkä putki?Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:6/11, eli voitonpuolella ollaan jo. B)
Muita yötyöläisiä?
Onko edes laillista tehdä noin montaa yötä putkeen? Inhimillistä se ei ainakaan ole.... itelle viisi yötä on just sopiva, kuudes (poikkeus tapauksissa) tihkasee jo tosi kovaa....Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:6/11, eli voitonpuolella ollaan jo. B)
Muita yötyöläisiä?
Hoitsuna heilun :saint:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Hui, mitä työtä teet kun on noin pitkä putki?
No, eihän se laillista ole. Mutta jonkunhan nämä työt on tehtävä, jos sijaisia ei saa. Silloin se yleensä kaatuu vastaavan niskaan.Alkuperäinen kirjoittaja vitsake:Onko edes laillista tehdä noin montaa yötä putkeen?
Ohops :x Mulla ei ikinä oo ollu noin pitkää yöputkea (enkä kyllä jaksaiskaan :ashamed: )Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:Hoitsuna heilun :saint:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Hui, mitä työtä teet kun on noin pitkä putki?
en oo yökkö, mut sulla on kyllä mahtava profiiliAlkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:Onkos muita yötyöläisiä palstalla? Täällä on menossa neljäs yö 11 yön putkesta.
Mä en pystyisi valvomaan kenenkään muun kanssa. Muutaman kerran olen joutunut perehdyttämään yövuoroon ja alkaahan sen "kaverin" pärstä siinä kolmen, neljän aikaan ärsyttää. Samalla, kun itseäkin vielä nukuttaa, mikä lisää ärtymistä.Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari::wave:
Täällä ollaan yökkönä.
Meillä ei ole koskaan enempää kuin kaks yötä peräkkäin ja sekin tosi harvoin.
Yököttääkö muut yksin? Edellisessä työ paikassa oli kaksi yökköä, joten on vähän totuttelemista tähän yksin yököttämiseen...