yöheräily..!!!

no
syökö yöllä siis vai heräileekö muuten vaan? jos syö, niin eikös se ole aika normia, että ainakin kerran yössä syö? ja jos ei syö, niin onhan olosuhteet illalla ku nukahtaa samat ku yöllä? vai onko tämä provo...
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
syökö yöllä siis vai heräileekö muuten vaan? jos syö, niin eikös se ole aika normia, että ainakin kerran yössä syö? ja jos ei syö, niin onhan olosuhteet illalla ku nukahtaa samat ku yöllä? vai onko tämä provo...
kyllä se syö mutta sitten hän rupee puklaa ja itkee ..ja takaisin nukkumaan häntä on aika vaikea saada..
 
pipanan äiti
Siis mulla 6 kk vanha vauva ja sekin vielä herää 2 kertaa yössä, että kyllä 3kk vanhalle on varsin tervettäkin syödä 2-3 krt yössä! Mutta tsemppiä valvomiseen, kyllä se siitä! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Aivan normia 3kk herätä 2-3krt. Mun 11kk saattaa edelleen herätä muutaman kerran, ja huonoina öinä useammin.
Totta kyllä,mut esim.meidän tyttö nukahti aina heti syötön jälkeen,mut jos vauva itkee niin ehkä voi olla joku hätänä...
 
pipanan äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:
Alkuperäinen kirjoittaja pipanan äiti:
Siis mulla 6 kk vanha vauva ja sekin vielä herää 2 kertaa yössä, että kyllä 3kk vanhalle on varsin tervettäkin syödä 2-3 krt yössä! Mutta tsemppiä valvomiseen, kyllä se siitä! :)
???
onko hampaat puhkenut jo
Eka hammas tuli 4 kk ja toka 5 kk. Hei, siinä että vauvat heräilee öisin ei todellakaan oo mitään kummallista... Viime yönä nukkui ekan kerran omassa huoneessaan ja nukkui kyllä rauhallisemmin, eikä muutenkaan kun heräilee niin juurikaan itke vaan syö ja sit taas nukahtaa.
 
vieras
Öh, mun kaikki ovat heräilleet 10 kertaa yössä ellei enemmänkin tuon ikäisenä. Nukkuuko vieressä? Jos imetät niin on helpointa syöttää kun vauva nukkuu vieressä, voit itse koisia siinä samalla kun vauva syö.
 
Ei ole yhtään avuksi, mutta meillä vauva heräilee kans sen 2 - 3 kertaa, joskus useammin ja jopa tunnin välein.
Sitten aamuisin pitää pompata jo 7:ltä ylös. |O
 

Yhteistyössä