Yo-juhliin pukeutumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Veljeni soitti eilen ja kyseli pukeutumisesta, kun sai myös serkultamme yo-juhliin kutsun. Kysyi, että sopisiko laittaa farkut, kauluspaita ja irtotakki. Mutisin jotain ympäripyöreää ja sanoin, että samalla tavalla yo-juhliin pukeudutaan mitä esim. ristiäisiin tai rippijuhliin.

Sitten veljeni mietti, että jos olisi lämmin ilma niin laittaisi vaikka suorat housut ja kauluspaidan eikätarvisi laittaa kravattia. Kysyin, että hiostaakos se kravatta kauheestikin. :D

Totesin sitten, että mieheni ainakin laittaa puvun, kauluspaidan ja krakan. Ei miehenikään niistä nauti, mutta on onneksi siitä harvinainen mies ettei joka juhlien kohdalla yritä luimistella irti juhlapukeutumisesta. Olen huomannut, että 99% miehistä yrittää tuota farkku-juttua tai sitten edes jättää kravatin kotiin, jos ei muuta onnistu luimistelemaan. Onneksi omallani on jotain käytöstapoja ja kunnioittaa toisen juhlaa omalla pukeutumisellaan.

mun mies ei voi sietää pukujuhlia ja viime kesänä siskonsa yo juhliin laittoi suorathousut ja kauluspaidan+krakan... äitinsä lähinnä kihisi raivosta, ku veljellä EI ollut pukua...
mun mielestä siistit housut ja kauluspaita ON ok!!! ei hänellä ollu lastemme ristiäisissäkään...

farmarit on vähän sellainen kyseen alainen juttu.. itse en ehkä menis yo-juhliin farmareis, mut en myöskään loukkaantuis jos joku tulis meidan juhliin farmareissa!!!

Yhteistyössä