Yngh.. Paljonkohan on tullut painoa jo lisää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Lipsahdin herkuttelemaan eilen suklaalla ja sipseillä ja no, kun sitä suklaata nyt on tuolla kaapissa niin sitä sitten mussuttaa vähän väliä... Vielä joku puoltoista levyä jäljellä :p

Täytyy varmaan delegoida toi suklaansyöntihomma miehelle ja lapsille, jos millään saisin itteni taas ruotuun.

Viime viikolla mussuttelin kanssa vähän sitä sun tätä :whistle:

...Menkat on syy tähän, silloin en vaan kykene hillitsemään itseäni vaan mulla on hirveä pakottava himo kaikkeen ihanaaaan... Haluis mäkkäriiiin!

Mulla ei juuri tule makeaan himo enää, onneksi. Jotenkin pari vuotta sitten väheni makeansyönti hurjasti.
Kuitenkin harmittaa se että silti on tullut paisuttua. :S Olen tänä vuonna sairastellut aivan liikaa, ja se on rokottanut myös liikkumisintoja, yhdessä masennuksen kanssa. Paino nousee ja nousee, ja kun olen vaan 155cm pitkä sen myös huomaa melko helposti..
Ja vaikka mun pahe ei ole karkit, niin suklaa menee. Marabou, nam nam.. Ja sipsit! Niitä on tullu tälläkin viikolla syötyä jo kahdesti. Ovat vaan niin hyviä.. En kyllä noitakaan yleensä HIRVEEN usein syö, mutta menkat täälläkin tulossa.. Tissejä kivistää, mahassa möyryää ja mielihalut vaivaa..

Yhteistyössä