Ymmärrän ettemme ole suurperhe tai HoReCa-yritys mutta oliko Kespron aivan pakko tylyttää niin pahasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kilttimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kilttimies

Tunnettu jäsen
16.06.2023
2 227
352
83
Huomenna olisi lähipäivä ja olisi tullut kauppoja jos ne olisi kohdelleet meitä paremmin. Ruisjauhot on loppu ja olisin käynyt hakemassa sieltä 20-kiloisen säkin jos ne olisi ottanut meidät asiakkaakseen.

Etkös sää just ostanut säkillisen? Kuinka hirveän paljon te syötte ruisleipää😂 Vai syötättekö sitä myös lampaille?

Mä tilamyyjänä koen hankalimmiksi ne asiakkaat, jotka ostavat yhden pienen paketin ja pyytävät erityiskohtelua ja -aikaa, ja kokevat olevansa meille hyvin tärkeä asiakas ja tekevät tuttavuutta eli juttelevat ummet ja lammet etten pääse jatkamaan töitäni, ja sitten vielä ihmettelevät hintaa kun eihän mun edes tarvitse viedä pakettia mihinkään kun hän tuli itse noutamaan... Tottakai olen kohtelias myyjä, mutta totuus on että mieluummin myyn ison laatikollisen niille jotka noutavat ripeästi ilmoitettuihin noutoaikoihin tai vien suoraan tukkuun.

Etkös sää just ostanut säkillisen? Kuinka hirveän paljon te syötte ruisleipää😂 Vai syötättekö sitä myös lampaille?

Mä tilamyyjänä koen hankalimmiksi ne asiakkaat, jotka ostavat yhden pienen paketin ja pyytävät erityiskohtelua ja -aikaa, ja kokevat olevansa meille hyvin tärkeä asiakas ja tekevät tuttavuutta eli juttelevat ummet ja lammet etten pääse jatkamaan töitäni, ja sitten vielä ihmettelevät hintaa kun eihän mun edes tarvitse viedä pakettia mihinkään kun hän tuli itse noutamaan... Tottakai olen kohtelias myyjä, mutta totuus on että mieluummin myyn ison laatikollisen niille jotka noutavat ripeästi ilmoitettuihin noutoaikoihin tai vien suoraan tukkuun.
Vehnäjauhoja meillä on. Ruisjauhoja oli neljän kilon pussi vielä kolme viikkoa sitten mutta ei ole enää.

Mä taas aloin epäillä että oletko todellinen henkilö. Ei kukaan ruikuta noin.

Yhteistyössä