Ymmärtääkö kaikki ihmiset ennen esikoisen syntymää, että se vauva TOSIAAN heräilee yöllä ja

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
dina
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Esikoinen masussa:
Juu tiedossa on ainaki itellä... Hyvässä muistissa on siskon tytön koliikki aikaki...
Eihän se vauva-aika aina helppoa ole mutta kyllä se on sen arvosta ?
No tiedänhän minä tämän. Siis että on todellakin sen arvoista, vaikka saiskin hyppiä öisin vaikka vuodesta toiseen.

Mutta pohdinkin, että älyääkö kaikki varautua mielessään siihen, että ne vauvat tosiaan heräilee öisin.
Kaikkeen ei voi etukäteen varautua, eikä kaikkea voi etukäteen tietää ja vaikka varautuisi sekä tietäisi; asiat voi yllättää, niin hyvässä kuin huonossa mielessä. Tietääkö kaikki sen, ettei jokaiselle vauvan kanssa oleminen ja hoitaminen olekaan rasittavaa? Vaikka kissat ottaisikin päähän...

Alkuperäinen kirjoittaja dina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Esikoinen masussa:
Juu tiedossa on ainaki itellä... Hyvässä muistissa on siskon tytön koliikki aikaki...
Eihän se vauva-aika aina helppoa ole mutta kyllä se on sen arvosta ?
No tiedänhän minä tämän. Siis että on todellakin sen arvoista, vaikka saiskin hyppiä öisin vaikka vuodesta toiseen.

Mutta pohdinkin, että älyääkö kaikki varautua mielessään siihen, että ne vauvat tosiaan heräilee öisin.
Kaikkeen ei voi etukäteen varautua, eikä kaikkea voi etukäteen tietää ja vaikka varautuisi sekä tietäisi; asiat voi yllättää, niin hyvässä kuin huonossa mielessä. Tietääkö kaikki sen, ettei jokaiselle vauvan kanssa oleminen ja hoitaminen olekaan rasittavaa? Vaikka kissat ottaisikin päähän...
Tiedän. Mun esikoinen ja kuopus oli ihan erilaisia vauvoina. Kuopus yllätti mut sillä että se nukkui ei huutanut ja herättänyt öisin kuin siten kuin esikoinen aikoinaan. Lapsetkaan kun ei olla tehty tietyn kaavan mukaan.

Huumori
En ymmärtänyt, enkä ymmärrä vieläkään kun ei vielä ole noin tapahtunut. Tai on muutaman kerran mutta ymmärsin sen lapset 2v ja 5v ja kyllä kitisisin jos noin tapahtuis ;) :D
Mutta sitten taas ymmärrän että sitä pitää hoitaa ja syöttää.

Yhteistyössä