:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Niin mullakin,aamuhuki huomenna |OAlkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Moi vaan mussukoille muillekin... mun piti valitettavasti piakkoin tästä poistua kun on huomenna aikanen herätys..
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Niin mullakin,aamuhuki huomenna |OAlkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Moi vaan mussukoille muillekin... mun piti valitettavasti piakkoin tästä poistua kun on huomenna aikanen herätys..
No tiäks ku mä katon välillä itekki, et jaha kukas toi on. Ompa tutun kuulosta tekstiä... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Moi..mä en sit meinaa tajuta, et sä oot säAlkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja::heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:En mää tiiä mistään mittään, mutta tulin moikkaan raksuja. :wave:
Ja muilla ja!
Aika paha :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:No tiäks ku mä katon välillä itekki, et jaha kukas toi on. Ompa tutun kuulosta tekstiä... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Moi..mä en sit meinaa tajuta, et sä oot säAlkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja::heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:En mää tiiä mistään mittään, mutta tulin moikkaan raksuja. :wave:
Ja muilla ja!
Todellakin.. Tyhmästä päästä kärsii koko palsta...Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Aika paha :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:No tiäks ku mä katon välillä itekki, et jaha kukas toi on. Ompa tutun kuulosta tekstiä... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Moi..mä en sit meinaa tajuta, et sä oot säAlkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja::heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:En mää tiiä mistään mittään, mutta tulin moikkaan raksuja. :wave:
Ja muilla ja!
:hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:No tiäks ku mä katon välillä itekki, et jaha kukas toi on. Ompa tutun kuulosta tekstiä... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Moi..mä en sit meinaa tajuta, et sä oot säAlkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja::heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:En mää tiiä mistään mittään, mutta tulin moikkaan raksuja. :wave:
Ja muilla ja!