Ymmällään

• Viestiketjun aloittaja Lonkkien kulumat kadonneet???
  • Ensimmäinen viesti
Lonkkien kulumat kadonneet???
Tietääkö kukaan kulumista.
Voiko kulumat lonkista todellakin hävitä? Minulla ilmeisesti käynyt näin, ihmettelen kovasti.
Mihin voi liittyä lonkkien jäykistyminen ja liikkuvuuden häviäminen kun lonkkakuvista ei näy mitään poikkeavaa, ei edes muutaman vuoden takaisia kulumia...

ymmällään
[QUOTE="Vieras";27661126]Röntgen vai magneetti? Röntgenkuvista ei ole mihinkään.[/QUOTE]

Röntgen. Mutta röntgenkuvista myös näkyi kulumat muutama vuosi sitten ja nyt ei näy mitään...

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään;27661181:
Niin ja eka röntgen otettiin siis yksityisellä ja tämä toinen kunnallisella.

No se lääkäri ei ehkä osaa lukea sitä kuvaa, eikä röntgenissä todellakaan näy paljon mikään. Helpompaa sanoa, ettei kulumia ole, niin ei tarvitse sinua hoitaakaan.

öh?
Pyydä magneetti? Vitut se julkinen terveydenhuolto ole mikään R-kioski. Jos on oire, valita sitä. Jos haluat pyytää vaikka vähän magneettii, tietokonetomografiaa, jotain kivaa varjoainekuvausta ja jos laitettais vielä ultra kaupan päälle niin mene sinne yksityiselle. Mä en veronmaksajana halua maksaa jokaisen nilkkansa nyrjäyttäneen varmuuden vuoksi MRI:a....

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja öh?;27661908:
Pyydä magneetti? Vitut se julkinen terveydenhuolto ole mikään R-kioski. Jos on oire, valita sitä. Jos haluat pyytää vaikka vähän magneettii, tietokonetomografiaa, jotain kivaa varjoainekuvausta ja jos laitettais vielä ultra kaupan päälle niin mene sinne yksityiselle. Mä en veronmaksajana halua maksaa jokaisen nilkkansa nyrjäyttäneen varmuuden vuoksi MRI:a....
No hyvä. Sitten kun sinulla itselläsi on kivulias vaiva, niin sinulle sopinee, ettei sitäkään tutkita, vaan pääset vain röntgeniin, jossa mitään vikaa ei löydy.

öh?
No jos se vaiva on paha eikä siihen löydy apua yleislääkärin avulla niin kannattaisiko valittaa sitä oiretta sen verran että lähettävät kirurgille tai fysiatrille. JOKA päättää onko siitä hyötyä työntää sut kymmenen eri putken läpi. Ei helvatta jos ihmiset menee pyytämään että otettais yks magneetti kiitos, sitten ajattelin myös kolonoskopian ottaa, olkaniveliin proteesit kiitos ja pitäisköhän se ohitusleikkauskin tehdä kun pappa kuoli sydäriin. Ou jeah!

Yhteistyössä