Yllätysraskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies otti uutisen ihan hyvin vastaan, halasi pitkään ja totesi että pitää varmaan keskustella asioista enemmän, mutta ei tänään koska pitää sulatella.

Kiitos kaikille, varsinkin niille jotka tarjosivat ajatuksia siihen miten käsittellä asiaa!

-ap

En tiedä mitä tähän edes vastaisi. Mun mies on mun paras ystävä ja kumppani, jota mä rakastan ja haluan rakastella. Sillä ei ole mitään tekemistä panopatjana olemiseen, vaan siihen että meillä on hyvä olla yhdessä.

Tekstisi kuulosti melko katkeralta. Toivottavasti sinulla on parempiakin kokemuksia miehistä.

-ap
Jos realismi on katkeruutta niin sitten niin olkoon, kerron vain elämän realiteetit. Miehet elävät seksistä ja jos sellaisen kanssa elät niin se tarkoittaa sitä että seksiä on harrastettava, se taas johtaa eittämättä ennenpitkää raskauteen tai sitten sinä myrkytät kehoasia miehen peniksen vuoksi, tai asennat sisällesi esineitä, jotka eivät sinne kuulu, että tuo väistämätön (eli raskaus) ei tapahtuisi.
Aikuisen ihmisen pitäisi tämä ymmärtää, eikä sitten yllättyä, kun on pulla uunissa tai puhkeaa sairaus ehkäisyjen vuoksi.

Jos realismi on katkeruutta niin sitten niin olkoon, kerron vain elämän realiteetit. Miehet elävät seksistä ja jos sellaisen kanssa elät niin se tarkoittaa sitä että seksiä on harrastettava, se taas johtaa eittämättä ennenpitkää raskauteen tai sitten sinä myrkytät kehoasia miehen peniksen vuoksi....
Hohooo!! Miksiköhän mun mies on vielä hengissä vaikka seksi on ollut tauolla jonkun aikaa :eek: :LOL:
Ps. ei käy vieraissa

Syö, nukkuu, ei käytä aökoholia, käy töissä, rakastaa, hoitaa lapsiamme ja rakastaa minua kaikkine virheineen :love:

Yhteistyössä