Yllätysjuhlat vai yhteiset juhlat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kriisiä pukkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kriisiä pukkaa

Vieras
En osaa päättää joten palstan arvon naiset saa sen kunnian.

Ensi vuonna mieheni ja minä molemmat täytetäänn 30v. Miehellä juhlat on ensin, heti alkuvuodesta. Mulla vasta loppuvuodesta. Mieheni ehdotus oli, että pidetään joskus syksyllä todella suuret yhteiset 60v juhlat. Ihan kiva idea, ei siinä mitään. Suuret juhlat, molempien ystäviä paljon, kaikki yhteiset kaveripariskunnat, todella mahtavat ja viimeisen päälle juhlat siis.

Mutta nyt mä aloin ajatella, että olisi kiva järjestää miehelle yllätysjuhlat. Sellaisia hänellä ei ole koskaan ollut ja joskus kertonut et sellaiset olisi tosi hienot. Ainoa "ongelma" on sitten siinä, että kenet kutsuisin? Asunto on pieni enkä voi vuokrata mitään suurta juhlatilaa. Kutsuisinko vain mieheni läheiset ystävät ja lähtisin itse sitten pois, antaisin poikien pienellä joukolla juhlia keskenään? Vai kutsuisinko muutamia meidän yhteisiä ystäviä? En osaa päättää.

En itse tietenkään sitten odota, että mieheni järjestää mulle juhlat. Melkein parempi että ei järjestäkään ;) Mutta yhteiset juhlatkin on sitten aika "tyhmä" juttu jos miehen synttäreitä on jo juhlittu.

Mitä tekisit? Pienet yllätysjuhlat vain miehelle vai suuret yhteiset juhlat?

No molemmat. :) Pienet yllätysjuhlat parhaiden kavereiden kanssa heti alkuvuodesta ja virallisemmat yhteisjuhlat sitten syksyllä isommalla porukalla. En näe siinä mitään tyhmää.

Yhteistyössä